Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara

Rinkodara (1602 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiros lauko reklamos dalies nagrinėjimas

    Įvadas. Reklamos esmė. Reklamos samprata. Reklama kaip ekonominė kategorija. Prekių reklama ir prekybinė reklama. Prekybos ir pramonės reklama. Reklama kaip komunikacijos ryšys. Lauko (išorinė) reklama. Lauko reklamos samprata. Labiausiai paplitusios lauko reklamos priemonės. Lauko reklamos efektyvumo nagrinėjimas. Reklama ant transporto priemonių. Reklama ant viešojo transporto. Reklamos ant viešojo transporto kaip atskiro lauko reklamos rinkos elemento apžvalga. Kas dažniausiai yra reklamuojama ant viešojo transporto? Reklamos ant viešojo transporto pavyzdžiai. Išvados.
    Rinkodara, analizė(16 puslapių)
    2006-11-10
  • Reklamos ateitis

    Rašinys apie reklamos sampratą, jos poveikį, reklamos pardavimą, naujų rinkų paiešką. Simbolinė reklama. Ateities reklama. Šiandienos reklama.
    Rinkodara, namų darbas(5 puslapiai)
    2008-04-18
  • Reklamos efektyvumas

    Įvadas. Tyrimo tikslas: ištirti Panevėžio muzikinių klubų reklamos rūšis ir jų efektyvumą. Reklamos efektyvumo tyrimo metodika. Reklamos efektyvumo tyrimo metodai. Reklama ir jos rūšys. Reklamos efektyvumo nustatymas. Panevėžio muzikinių klubų reklamos efektyvumo tyrimas. Panevėžio muzikiniai klubai. Muzikinių klubų reklamos efektyvumo tyrimo analizė. Išvados ir pasiūlymai.
    Rinkodara, tyrimas(13 puslapių)
    2008-04-25
  • Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

    Įvadas. Apie Maximą. Maxima Grupė. Vizija, Misija, Darbo principai. Misija. Vizija. Darbo principai. Dirbu klientui. Imu ir padarau. Pasitikiu savimi ir komanda. Esu sąžiningas ir teisingas. Apyvarta. Maxima Grupė apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 procentus. Darbuotojų skaičius Lietuvoje. Prekybos centrų skaičius Lietuvoje. Maxima apyvarta Lietuvoje. Maxima Grupė veiklos efektyvumo didinimas. Išvados. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Reklama žurnaluose. Reklama spaudoje. Lauko reklama. Reklama radijuje. TV reklama. Reklama internete.Lauko ekranai. Reklamos kanalų pasiskirstymas. "Maxima LT" išlaidos reklamai. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo eiga ir aktualumas. Gautų duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos. 2010 metų Maxima reklamos biudžeto sudarymas. Darbas iliustruotas grafikais.
    Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
    2010-02-11
  • Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai

    Įvadas. Darbo tikslas: nustatyti, kokiais būdais vertinamas reklamos efektyvumas. reklamos efektyvumo įvertinimo būdai. Bendrieji reklamos įvertinimo būdai. Prekės ženklo reklamos efektyvumo įvertinimo metodai. Reklamos efektyvumo įvertinimo būdai mažmeninėje prekyboje. Išnašos.
    Rinkodara, namų darbas(5 puslapiai)
    2008-05-23
  • Reklamos efektyvumo kriterijai

    Reklamos esmė. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Informacijos marketingas reklamos planavime ir jos vykdyme. Reklaminės veiklos etapai. Reklaminės veiklos skatinimo priemonės. Reklaminės kampanijos efektyvumo planavimas ir nustatymas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(26 puslapiai)
    2005-09-14
  • Reklamos efektyvumo tyrimas ir biudžeto 2009 metams sudarymas: drabužių prekyba APB "Apranga"

    Įvadas. APB "Apranga" Lietuvos rinkoje analizė 2002-2008 m. Įmonės charakteristika. APB "Apranga" asortimento struktūra. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Palyginamoji reklamos išlaidų analizė. APB "Apranga" marketingas ir reklama. Statistinių matematinių metodų taikymas. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo instrumentarijus. Tyrimo eiga. Duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos.
    Rinkodara, tyrimas(18 puslapių)
    2009-06-16
  • Reklamos ekonominis vaidmuo

    Įvadas. Reklamos kilmė psichologiniu aspektu. Reklamos funkcijos, jos privalumai ir trūkumai. Reklamos funkcijos. Reklamos privalumai. Reklamos trūkumai. Reklamos panaudojimas skirtingose ekonominėse terpėse ir jos poveikis kriziniu laikotarpiu. Reklamos panaudojimas skirtingose ekonominėse terpėse. Reklamos poveikis kriziniu laikotarpiu. Reklamos biudžetas. Reklamos kūrėjai ir nešėjai, jų atliekamos funkcijos. Reklamos kūrėjai. Branding’as. Reklamos nešėjai. Reklamos efektyvumas. Išvados.
    Rinkodara, referatas(18 puslapių)
    2006-05-11
  • Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"

    Santrauka. Įvadas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Pagrindinės reklamos grupės. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Tiesioginė reklama. Viešoji(išorinė)reklama. Reklama pardavimo vietose. Specialioji reklama. Demonstracinė reklama. AB "Gubernija" charakteristika. AB "Gubernija" reklamos galimybių analizė. AB "Gubernija" reklamos televizijoje analizė. AB "Gubernija" demonstracinės reklamos analizė. AB "Gubernija" reklamos internete analizė. Išvados. Rekomendacijos.
    Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
    2006-10-24
  • Reklamos internete formos

    PowerPoint pristatymas. Tikslas: išsiaiškinti, kokios yra pagrindinės reklamos Internete formos. Uždaviniai. Reklama internete. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Elektroninis paštas. Išvados.
    Rinkodara, pristatymas(9 skaidrės)
    2008-03-03
  • Reklamos internete formos (2)

    Santrauka. Įvadas. Reklama internete. Reklamos skleidimo internete formos. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Naujienų arba diskusijų grupės. Elektroninis paštas. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(11 puslapių)
    2008-03-03
  • Reklamos internete formos ir jų panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu

    Įžanga. Reklamos internete teoriniai aspektai. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklama Interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklama elektroniniu paštu. Reklamos Internete panaudojimo galimybės Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu metodikos pagrindimas. Reklamos Internete panaudojimo galimybių Lietuvoje analizė. Reklamos Internete panaudojimo galimybės "Elektroninių sprendimų centro" pavyzdžiu. "Elektroninių sprendimų centro" veiklos apžvalga. "Elektroninių sprendimų centro" teikiamų reklamos Internete paslaugų analizė. Išvados. Priedai.
    Rinkodara, diplominis darbas(57 puslapiai)
    2006-03-01
  • Reklamos ypatumai

    Reklamos esmė. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos tikslų formulavimas. Reklamos ypatumai. Reklamos biudžetas. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos priemonės. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Kitos reklamos. Išvados.
    Rinkodara, referatas(5 puslapiai)
    2005-10-25
  • Reklamos ypatumai (2)

    Įvadas. Reklamos sąvoka ir jos rūšys. Rinkos segmentai. Įstatyminis reklamos reguliavimas. Reklamos reguliavimas Lietuvoje. Vartotojus klaidinanti reklama. Neetiška konkurentų atžvilgiu reklama. Neetiška politinė reklama. Tarptautinių kompanijų reklamos strategijos Lietuvos rinkoje. Lokalizuota tarptautinė reklama. Mišrioji lokalizuota reklama. Lietuvos vartotojų požiūris į tarptautinę reklamą. Reklamos priemonės Europos Sąjungos (ES) šalyse. Reklama spaudoje: pranašumai ir trūkumai. Reklamos priemonių poveikio vartotojams palyginimas. Europos Sąjungos (ES) Bendroji rinka. Reklamos įstatymo paskirtis ir taikymas. Projektai pasiūlymai naudojant kitus produktus.
    Rinkodara, kursinis darbas(62 puslapiai)
    2008-01-03
  • Reklamos ir reklaminės kampanijos sampratos reikšmė bei jų skirtumai: viešbutis "Auksinės kopos"

    Reklamos ir reklaminės kampanijos sampratos, reikšmė bei jų skirtumai. Metodologiniai reklaminės kampanijos planavimo pagrindai. Situacijos analizė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija. Reklamos biudžetas. Reklaminės kampanijos grafikas. Reklaminės kampanijos efektyvumo planavimas ir plano koregavimas. Viešbučio "Auksinės kopos" charakteristika ir jo reklamos situacinė analizė. Viešbučio pristatymas. Viešbučio veiklos analizė. Viešbučio teikiamų paslaugų analizė. Viešbučio reklamos priemonių analizė. Spaudos reklamos priemonių analizė. Spausdintos reklamos priemonių analizė. Lauko reklamos priemonių analizė. Demonstracinės reklamos priemonių analizė. Tiesioginės reklamos priemonių analizė. Reklamos biudžetas įmonėje "Auksinės kopos".
    Rinkodara, referatas(46 puslapiai)
    2006-12-21
  • Reklamos išlaidos, jų paskirtis ir efektyvumas

    Reklamos galia, Reklama ir produkto paklausa, Reklama ir produkto kaina, Reklama ir konkurencija, Šiuolaikinio reklamos proceso ypatumai, Reklamos kaip proceso sudėtis, Reklamos proceso organizavimas, Reklamos veiklos organizavimas (planavimas), Reklaminė veikla ir paklausos stimuliavimas, Reklamos davėjų (įmonių), išlaidos, jų skaičiavimo būdai, paskirtis, Reklamos išlaidų sąmatos (biudžeto) sudarymo tikslai ir uždaviniai, Reklamos (televizijoje) išlaidų efektyvumas, Patarimai efektyviai reklamai, Reklamos rinka Lietuvoje, Reklamos išlaidų lyginimas tarp Baltijos šalių, Lietuvos respublikos prezidento rinkimų kampanijos išlaidos, Reklamos agentūros Lietuvoje, Reklamos platinimo priemonės, Reklama spaudoje, Reklama televizijoje, Lauko reklama.
    Rinkodara, kursinis darbas(73 puslapiai)
    2005-03-07
  • Reklamos išlaidų planas 2011 metams: Šiaulių filialas "Sarma"

    PowerPoint pristatymas. Veikla ir asortimentas. Konkurencinė situacija ir kainų lygis bei reklamos nešikliai. Lauko reklama. Radijo reklama. Spausdintinė Reklama. Reklama žurnale. Šiuolaikinė reklama. Šiuolaikinė reklama. Reklamos sąnaudos 2011 metams. Reklamos apibūdinimas žurnale.
    Rinkodara, pristatymas(9 skaidrės)
    2011-02-22
  • Reklamos įtaka produktui

    Įvadas. Dėstymas. Reklama, marketingo tyrimai, analizė, produkto tyrimas, reklamos įtaka pasirinkimui. Išvados ir siūlymai. Priedai (anketa).
    Rinkodara, referatas(10 puslapių)
    2006-06-05
  • Reklamos įtaka vartotojo sprendimams: "Maxima"

    Įvadas. Darbo tikslas: išsiaiškinti Lietuvoje veikiančių "Maxima" prekybos centrų pirkėjų požiūrį į reklamą bei įvertinti šių didžiųjų prekybos centrų reklamos efektyvumą, vykdant reklamos kampaniją. Reklamos samprata, esmė bei istorija. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos poveikis vartotojui. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Psichologinio poveikio metodai reklamoje. Įtaiga. Mėgdžiojimas. Susižavėjimas. Įtikinimas. Įvaizdis. Stereotipas. Reklamos objektai. Reklamos apimčių apžvalga. Tyrimai. Prekybos tinklų "Maxima" reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu: tyrimo metodika ir organizavimas. Prekybos centrų populiarinimas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Alytaus prekybos centro "Maxima" vartotojų tyrimo duomenų analizė. Psichologinio poveikio metodai "Maxima" reklamoje. Išvados. Priedas: anketa. Darbas iliustruotas diagramomis.
    Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2008-05-10
  • Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje

    Įvadas. Reklaminės veiklos reglamentavimo problemos. Reklamos sąvoka, terminologija. Reklaminės veiklos reglamentavimo patirtis Europoje ir kitose šalyse. Reklaminės veiklos reglamentavimas Lietuvoje. Reklamos svarba viešbučių rinkoje. Sprendimo pirkti paslaugą priėmimo procesas. Vartotojų elgsenos modelis. Populiariausios reklamos rūšys viešbučių versle. Reklama televizijoje. Reklama spaudoje. Demonstracinė reklama. Kitos reklamos rūšys. Reklamos įtakos vartotojų elgsenai tyrimas Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje. Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės veiklos tyrimas. Dažniausiai Klaipėdos miesto viešbučių rinkoje naudojamos reklamos priemonės. Klaipėdos miesto viešbučių reklaminės kampanijos biudžeto formavimas. Klaipėdos miesto viešbučių apyvartos priklausomybė nuo investicijų į reklamą. Klaipėdos miesto viešbučių paslaugų vartotojų elgsenos modelis. Vartotojų segmentavimas. Klaipėdos miesto viešbučių vartotojų elgsenos modeliavimas. Išvados. Priedai (4).
    Rinkodara, diplominis darbas(70 puslapių)
    2007-01-29
Puslapyje rodyti po