Įmonės charakteristika. SWOT analizė. Tikslinė auditorija. Reklamos skleidimo priemonės. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos organizavimasRinkodara, referatas
(27 puslapiai)
Įvadas. Reklama ir jos poveikis rinkai. Reklamos organizavimo problemos. Reklamos organizavimas rinkos sąlygomis. Įmonės reklamos skyriaus veiklos organizavimas. Reklaminis veiklos reguliavimas. Reklamos tikslų nustatymas rinkos sąlygomis. Reklamos biudžeto organizavimas. Reklamos pranešimo kūrimas pagal rinkos pobūdį. Reklamos priemonių parinkimas ir analizė. Reklamos informacinės veiklos organizavimas šiuolaikinėje rinkoje. Rinkos ir reklamos veiksnių įtakos įmonės efektyvumui nustatymas. Reklamos organizavimas užsienio rinkose. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos organizavimas (2)Rinkodara, kursinis darbas
(22 puslapiai)
Anotacija (anglų kalba). Įvadas. Reklamos istorija ir apibrėžimo formulavimas. Reklamos reikšmė. Pagrindiniai reklamos tikslai. Reklamos biudžetas. Reklamos procesas, jo ypatumai ir esmė. Reklamos priemonės. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Spaudos reklama. Radijo reklama. Televizijos reklama. Kino reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama ant transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Foto reklama. Šviesos reklama. Demonstracinė reklama. Reklaminiai suvenyrai. Elektroninės reklamos perspektyvos. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklamos analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai. Priedai (2). Skaityti daugiau
Reklamos organizavimas draudimo įmonės veiklojeRinkodara, kursinis darbas
(29 puslapiai)
Įvadas. Reklamos tikslai. Reklamos paskirtis, funkcijos ir kūrimo proceso dalyviai. Reklama ir realus pasaulis. Reklamos biudžetas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos kreipinys. Reklamos auditorija. Reklamos priemonės. Pozicionavimas. Reklamos rūšys. Reklamos efektyvumas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos suvokimo dėsningumai. Poreikio ir motyvų analizė. Demonstracinės reklamos formos. Reklamos įstatymas, draudimai ir apribojimai. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos organizavimas ir reikšmėRinkodara, kursinis darbas
(32 puslapiai)
Reklamos samprata. Reklaminės kampanijos esmė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Reklama spaudoje. Reklama laikraščiuose. Reklama žurnaluose. Reklama televizijoje. Reklama internete. Radijo reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklamos organizavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos organizavimas konkurencinėse paslaugų įmonėseRinkodara, referatas
(19 puslapių)
Įvadas. Teorinė dalis. Reklamos samprata. Prekės ženklas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės identifikavimas. Reklamos esmė, paskirtis, funkcijos. Reklamos esmė. Reklamos paskirtis. Reklamos tikslai. Reklamos rūšys. Reklamos poveikio etapai. Marketingas: efektyvios reklamos planavimas. Reklama ir marketingas. Reklama ir prekė. Reklama ir kaina. Reklama ir paskirstymas. Reklama ir rėmimas. Reklamos skleidimo priemonės. Praktinė dalis. Vartotojų nuomonė apie PILDYK ir EŽIO išankstinio mokėjimo kortelių reklamos organizavimą. Apklausos analizė. Siūlomų akcijų analizė. Išvados. Priedas (4). Skaityti daugiau
Reklamos panaudojimas įmonėje: OmnitelRinkodara, kursinis darbas
(23 puslapiai)
Įvadas. Reklamos apibrėžimas ir teoriniai aspektai. Reklamos esmė ir savybės. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos rūšys ir paskirtis. Reklamos procesas ir ypatumai. Reklamos panaudojimo Omnitel įmonėje tyrimas. Omnitel įmonės aprašymas. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Įvadas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos tikslų formulavimas. Praktinė dalis. Šokoladas "Schogetten". Produktas. Produktas siaurąja prasme. Prekės ženklas. Prekės klasifikavimas. Produkto forma. Prekės gyvavimo ciklas. Produktas plačiąja prasme. Kainodara. Kainų nustatymo tikslai. Paskirstymas. Paskirstymo kanalas. Paskirstymo kanalo ilgis. Paskirstymo sistemos plotis. Reklama. SWOT analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos paslaugų įvertinimas ir perspektyvosRinkodara, kursinis darbas
(19 puslapių)
Įvadas. Reklama internete. Marketingo komunikacijų galimybės Internete. Reklamos internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Reklamos internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Informacija apie įmonę. UAB "Mecro technikonas" reklama internete. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Elektroninis paštas. Kitos reklamos internete formos. Išvados. Skaityti daugiau
Reklamos paslaugų marketingasRinkodara, špera
(7 puslapiai)
Reklamos agentūra. Viešųjų ryšių agentūros veikla. Tiesioginė rinkodara. Integruota rinkodaros komunikacija. Marketingo kompleksas. Rėmimo kompleksas. Paslaugų kainodaros strategijos/kryptys. Verslo rinka. Pirkimo tipai. Verslas verslui. Vidinės reklamos agentūros. Didžiausios Lietuvos reklamos agentūros. Reklamos agentūrų vykdomos funkcijos. Klientų pritraukimo būdai. Vartotojo pasitenkinimas. Kokybės gerinimo programos. Ryšių rinkodara. Ryšių su vartotojais vadybos sistemos (CRM). Lojalaus kliento pritraukimo kaštai. Vartotojų lojalumo lygiai. Blogas pelnas. Klientų lojalumo palaikymo strategijos. Vidiniai veiksniai. Bendrasis pelnas. Naujų produktų kainodaros strategijos. Prekių asortimento kainodaros strategijos. Kainos koregavimo strategijos. Skaityti daugiau
Reklamos planasRinkodara, referatas
(11 puslapių)
Situacijos analizė. Svarbiausi strateginiai sprendimai. Marketingo komplekso tyrimas. Reklamos reikšmė ir tikslai. Tikslinė auditorija. Prekės konkurenciniai pranašumai. Prekės pozicionavimas ir ypatybės. Įgyvendinimas ir taktika. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
Reklamos planavimas ir organizavimas: UAB "TopSport"Rinkodara, namų darbas
(9 puslapiai)
Įvadas. Paslaugos istorija. Paslaugos rinka. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. UPP. Reklaminis sprendimas. Išvados. Priedas. Skaityti daugiau
Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdįRinkodara, kursinis darbas
(21 puslapis)
Įvadas. Reklamos plano turinys. Reklamos planas. Reklaminė kampanija ir jo planavimas. Reklamos kampanijos planavimas. Firmos įvaizdžio kūrimas. Įvaizdžio samprata. Firmos stiliaus esmė, elementai. Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdį. Tyrimo instrumentarijaus charakteristika. Reklamos plano turinys ir svarbiausi elementai kuriant firmos įvaizdį tyrimų analizė. Respondentų lyginamoji anketinė analizė. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
Reklamos poveikio įvertinimasRinkodara, namų darbas
(16 puslapių)
Reklamos poveikio sritys. Reklamos poveikio elementai. Reklamos tekstas. Paveikslas. Spalva. Psichologiniai spalvų aspektai. Garsas. Vaizdas ir įvaizdis. Veiksmas, judesys, erdvė. Reklamos priemonių poveikio subjektyvios prielaidos. Reklamos psichologinio poveikio modeliavimas. Skaityti daugiau
Reklamos poveikio įvertinimas lažybų bendrovei "Top sport"Rinkodara, kursinis darbas
(18 puslapių)
Tyrimo metodologija. Tyrimo metodologija. Anketos pavyzdys. Reklamos reikšmė ir tikslai. Tiriamoji dalis: Grafikai, Lentelės. Duomenų apibendrinimas. Išvados ir siūlymai. Darbas iliustruotas grafikais, lentelėmis. Skaityti daugiau
Reklamos poveikio vaikams pasekmėsRinkodara, kursinis darbas
(16 puslapių)
Įvadas. Reklamos poveikis ir kūrimas vaikams. Reklamos poveikis žmonėms. Reklamos įtaka pagal vaikų amžių. Reklaminio pranešimo vaikams kūrimas. Vaikams skirtos reklamos kontroliavimas. Reklamos poveikio vaikams pasekmių tyrimas. Vaikų patiklumu piktnaudžiaujanti reklama. Užsienio šalių požiūris į vaikams skirtas reklamas. Išvados ir siūlymai. Sommaire. Skaityti daugiau
Reklamos poveikio vartotojams analizėRinkodara, diplominis darbas
(62 puslapiai)
Anotacija. Abstract. Įvadas. Reklamos samprata ir teoriniai aspektai. Reklamos proceso sudėtis, funkcijos, tipai ir tikslai. Pagrindinės reklamos priemonės ir jų panaudojimo kryptys. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Žmogaus psichinių procesų pažinimas reklamoje. Reklamos poveikis vartotojams analizė. Reklamos svarba ir poveikis vartotojams. Svarbiausių reklamos priemonių poveikis vartotojams. Pagrindiniai psichologiniai reklamos poveikio aspektai vartotojams. Psichinių procesų poveikis vartotojams. Reklamos poveikio tobulinimas. Reklamos priemonių tobulinimas. išvados ir pasiūlymai. Žodynas. Priedas (anketa). Skaityti daugiau