Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Prekės ženklas (2)Įvadas. Prekės ženklo samprata ir funkcijos. Prekės identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Vartotojui matomi elementai. Prekės ženklų tipai ir klasifikacija. Prekės ženklo funkcijos. Pagrindiniai prekės ženklo kūrimo sprendimai. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekės ženklo elementai. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo spalvos ir dizainas. Prekės ženklo ir jo apsaugos teisiniai aspektai. Prekės ženklo įstatyminė bazė. Prekės ženklų registravimas. Prekės ženklo apsauga. Prekės ženklo klastojimas. Prekės ženklo vertingumas. Prekės ženklo vertės samprata. Prekės ženklo vertingumo dedamosios. Prekės ženklo asociacijos ir jų kuriama vertė. Prekės ženklo (vardo) žinomumas. Vartotojo lojalumas prekės ženklui. Prekės ženklo vertinimo požiūriai ir populiariausi rodikliai. Prekės ženklo vystymas ir valdymas. Prekės ženklo valdymas. Prekės ženklo vystymo strategijos. Produktų linijos plėtimo strategija. Prekės ženklo plėtimo strategija. Naujo prekės ženklo strategija. Konkuruojančio prekės ženklo strategija. Prekės ženklo valdymas jo gyvavimo ciklo stadijose. Skaityti daugiau
Prekės ženklas ir įvaizdisĮvadas. Prekių ženklų vaidmuo marketinge. Firminių ženklų kaitos tendencijos. Prekės strategijos. Reklama, prekių pateikimas ir kaina – įmonės įvaizdžio dalis. Prekės ženklo įvaizdžio koncepcija. Prekės ženklo įvaizdžio vaidmuo rinkoje. Prekės ženklo įvaizdžio samprata. Prekės ženklo įvaizdžio koncepcija. Prekės ženklo įvaizdžio svarba prekės ženklo valdyme. Plačiai žinomi prekių ženklai. Firmos įvaizdis ir prekinis ženklas. Prekinių ženklų žinomumas. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekės ženklas paslaugų sferojeĮvadas. Paslaugų esmė, savybės ir klasifikavimas. Paslaugų esmė. Paslaugų savybės. Paslaugų klasifikavimas. Paslaugų rinkodaros kompleksas. Prekių ženklai ir jų funkcijos. Ženklų rūšys. Prekinio ženklo kūrimas. Keturi skirtumai tarp paslaugų ir prekės ženklo. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimasPateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų panašumus ir skirtumus juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Skirtumai. Panašumai. Prekės ženklo įvaizdis. Atlikti palyginamąjį tyrimą Kauno miesto Vilniaus gatvėje ir Laisvės alėjoje. Abiejose gatvėse pasirinkti po 4-5 parduotuvių vitrinas, jas nufotografuoti (įdėti į priedus) ir palyginti vitrinas pagal: Parduotuvių profilį kiekvienoje gatvėje atskirai, o po to atlikti bendrą palyginimą; Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo; Vitrinų įvaizdį – kokios prekės išdėstomos, kokie prekės ženklai, kokie papildomi aksesuarai ir puošmenos; kokio informatyvumo. Pateikite savęs įsivaizdavimo (self-image) ir savęs sutapatinimo (self-congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai). Internete surasti ir palyginti bent 5-6 reklaminius tinklapius, kuriuose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Juos lyginkite, komentuokite, išryškinkite prekės ženklus ir esamą arba galimą jų kritiką. Pateikite 3-4 nufotografuotas Kauno mieste lauko reklamas, kuriose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Lyginkite, nustatykite prekės ženklus, kokia vartotojų reakcija? Pateikti ir palyginti bent 2 autorių nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo procesą. Pateikti visus autorius schematiškai, juos lyginti, pateikti savo sukurtą procesą. Pateikti bent 3 autorių požiūrį į valstybę/šalį kaip į prekės ženklą. Pateikti schematiškai bei sudaryti savo schemą. Surasti ir palyginti bent dviejų pasaulio šalių/valstybių, kaip prekės ženklų, įvaizdžio kūrimo procesą. Pietų Afrikos prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Kanados prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Gautas teorines ir praktines žinias pritaikykite Lietuvos, kaip prekės ženklo, įvaizdžio atvejui. Kaip Lietuvos įvaizdį supranta lietuviai ir užsieniečiai? Nuskenuoti ir/arba nufotografuoti argumentus pagrindžiančius įrodymus, reklamas ir pan. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas (2)Užduotis: Pateikite prekės ženklo įvaizdžio sąvokas (remkitės bent 3-5 autoriais). Išsiaiškinkite jų pranašumus ir trūkumus, juos lyginant bei pateikite savo apibrėžimą. Scheminis vaizdavimas patartinas. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas (3)Pateikti savęs įsivaizdavimo (self–image) ir savęs supratimo (self–congruity) sąvokas prekės ženklo teorijoje (kiekvienu atveju remkitės bent 4-5 autoriais). Pateikti savo sąvokas, vaizduoti schematiškai. Aprašyti lyčių klausimą iš savęs pateikimo/suvokimo pozicijų (bent 3 autoriai). Praktika. Internete surasti ir palyginti bent 5-6 reklaminius tinklapius, kuriuose atsispindėtų lyčių išnaudojimo atvejai. Juos lyginkite, komentuokite, išryškinkite prekės ženklus ir esamą arba galimą jų kritiką. Pateikti ir palyginti bent 2 autorių nuomonę apie prekės ženklo įvaizdžio kūrimo procesą. Pateikti visus autorius schematiškai, juos lyginti, pateikti savo sukurtą procesą. Pateikti bent 3 autorių požiūrį į valstybę/ šalį kaip į prekės ženklą. Pateikti schematiškai bei sudaryti savo schemą. Praktika. Surasti ir palyginti bent dviejų pasaulio šalių/ valstybių, kaip prekės ženklų, įvaizdžio kūrimo procesą. Gautas teorines ir praktines žinias pritaikykite Lietuvos, kaip prekės ženklo, įvaizdžio atvejui. Kaip Lietuvos įvaizdį supranta lietuviai ir užsieniečiai? Nuskenuoti ir/arba nufotografuoti argumentus pagrindžiančius įrodymus, reklamas. Darbas iliustruotas paveikslėliais. Priedai (13). Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas ir valdymas: "Coca-Cola"Įvadas. Teoriniai tyrimo pagrindai. Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Prekės ženklo įvaizdžio vaidmuo rinkoje. Prekės ženklo įvaizdžio samprata. Prekės ženklo įvaizdžio valdymas. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekės ženklo kūrimasĮvadas. Stipraus prekės ženklo kūrimas. Kas yra prekės ženklas (angl. brand). Prekės ženklo kūrimas. Prekės ženklo valdymas. Stipraus prekės ženklo nauda. Prekių ir paslaugų ženklų įstatymas. Įmonės esamos situacijos analizė. Įmonės "Vandens Gidas" prekės ženklo kūrimas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai"Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų parinkimas. Vartotojų apklausos rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999"Marketingo kursinis projektas. Įvadas. Marketingo aplinkos analizė. Prekinio ženklo "999" makroaplinka. Prekinio ženklo "999" mikroaplinka. Tikslinio segmento identifikavimas. Taikomos pozicionavimo strategijos identifikavimas. Skaityti daugiau
Prekės ženklo naudojimo koncepcijaĮvadas. Darbo tikslas — išanalizuoti prekės ženklo naudojimo ypatumus. Prekės ženklo samprata. Kas yra prekės ženklas? Prekių ženklo funkcijos. Kaip saugomas prekių ženklas? Prekės ženklo naudojimas. Prekės ženklų valdymas. Prekių ženklų registravimas. Prekių ženklų klastojimas. Klastotojų atsakomybė. Plačiai žinomas ženklas. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo populiarinimo projektas: AB "Pieno žvaigždės"Įvadas. Prekės ženklo esmė. Grupiniai ir individualūs prekių ženklai. Grupinis prekės ženklas. Individualus prekės ženklas. Anketa. Anketos analizė. Pasiūlymai kaip populiarinti prekės ženklą. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės ženklo rėmimo analizė "Impuls"Anotacija lietuvių kalba. Summary. Įvadas. Paveikslų, lentelių ir diagramų sąrašas. Profesinių kompetencijų sąrašas. Prekės ženklo samprata. Iš prekių ženklų istorijos. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo reikšmė įmonės veiklai. Prekės ženklo registravimo ypatumai. Rėmimo komplekso teoriniai aspektai. "Impuls" prekės ženklas ir jo rėmimas praktiniu aspektu. Teikiamų paslaugų analizė. Įmonės organizacinė struktūra. Prekės ženklo rėmimas. Rėmimo tyrimas. Apskaitos ir kontrolės sistema. SSGG analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (8 psl.). Skaityti daugiau
Prekės ženklo tobulinimas: AB "Snaigė"Įvadas. Prekės ženklo identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo įstatyminė bazė. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Individualus prekinis ženklas. Prekės ženklo tobulinimo strategija. Produktų linijos plėtimo strategija. Prekės ženklo plėtimo strategija. Išvados. Anketa. Darbas iliustruotas paveikslėliais, diagramomis. Skaityti daugiau
Prekės ženklų kūrimas gaiviųjų gėrimų rinkojePowerPoint pristatymas. Darbo tikslas. Darbo objektas. Darbo uždaviniai. Prekės ženklas. Naudinga informaciją prieš kuriant prekės ženklą. Prekės ženklo kūrimo procesas. Prekės ženklo elementai ir reikalavimai jiems. Prekės ženklo vardas. Prekės ženklo spalvos. Prekės ženklo simbolis. Prekės ženklo dizainas. Skaityti daugiau
Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"Įvadas. Brandas. Brando sąvoka. Brando apibūdinimas. Gaiviųjų gėrimų rinkos lyderiai, jų brandai. "Coca-Cola". "Pepsi". "Coca-Cola" ir "Pepsi" prekių vardai. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandų palyginimas. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandingas Lietuvoje. Prekės ženklas. Prekės ženklo (brando) kūrimas. Pasaulio populiariausi prekių ženklai. Prekės ženklų (brandų) svarba vartotojams. Išvados. Priedas (3). Skaityti daugiau
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymasĮvadas. Pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Fokusavimas. Prekinio ženklo galia. Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos. Perpozicionavimas. "Barclay" prekinio ženklo perpozicionavimas. Tyrimo duomenų apibendrinimas. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekės/produkto orientacijaPowerPoint pristatymas. Verslo orientacijų evoliucija. Prekės orientacija. Gamybos koncepcija. Prekės kokybė. Panašumai. Skirtumai. Skaityti daugiau
Prekybinės veiklos analizė: telekomunikacinė įranga UAB "Elpa ir partneriai"Įvadas. Prekybinės veiklos teoriniai aspektai. Įmonių rūšys. Prekių asortimento politika. Prekybinės veiklos aspektai. Prekybos sritys, rūšys ir institucijos. Prekybos ir jos įmonių vieta bei vaidmuo ūkyje. UAB "Elpa ir partneriai" charakteristika. UAB "Elpa ir partneriai" prekybinė veikla. Įmonės pardavimo strategijos analizė. Prekių importo organizavimas. Parduotuvės prekybiniai įrengimai. Prekių asortimentas. Paklausiausios prekės. Asortimento ir jo efektyvumo prekybinei veiklai analizė. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (4). Išnašos. Skaityti daugiau
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojamsĮvadas. Reklamos samprata. Reklamos efektyvumo įgyvendinimas. Reklamai keliami reikalavimai. Pagrindiniai sprendimai kuriant efektyvią reklamą. Komunikacinio reklamos poveikio įvertinimas. Prekybos tinklų "Maxima" ir "Iki" komunikacinio reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu. Prekybos centrų populiarumas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Prekybos centro "Iki" charakteristika. Lietuvos prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" vartotojų tyrimo duomenų analizė. "Maxima" ir "Iki" reklamų vertinimas pagal vartotojus. Išvados. Priedas (1). Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau
......