Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Informacijos svarba santykių plėtotei. Įmonės bei vartotojo informacijos integravimasĮvadas. Informacijos reikšmė įmonėje. Informacijos klasifikavimas. Informacijos srautai. Įmonės ir vartotojo informacijos integravimas. Informacinės technologijos. Informacinės sistemos. Informacinių sistemų ištekliai. Išvados. Skaityti daugiau
Informacinio pagrindo kūrimasPowerPoint pristatymas. Tarptautinis ir vietinis tyrimas. Nauji aplinkos faktoriai. Rinkos plėtra. Aptarnavimo, paslaugų teikimo organizacijos. Elektroninės informacijos tarnybos. Duomenų slaptumas. Tyrimų metodika. Apklausos. Apklausų tipai. Tinklo technologijos. Tarptautinės informacijos sistemos. Informacinės sistemos. Išvados. Skaityti daugiau
Informacinių technologijų rinka LietuvojeIT rinka Lietuvoje. Įvadas. Informacijos ir informacinių technologijų samprata. Informacinių technologijų populiariausios paslaugos. Informacinių technologijų paslaugų vaidmuo paslaugų sferoje. "Elektroninė vyriausybės dėlionė". Informacinių technologijų problemos. Išvados. Priedai (3). Skaityti daugiau
Inovacijų valdymas tarptautinėje rinkojeĮvadas. Inovacijų ir inovacijų valdymo sąvokų apibūdinimas. Inovacijų sąvokos apibūdinimas. Inovacijų valdymo sąvokos apibūdinimas. Inovacijų klasifikavimas ir įvairovė. Inovacijų valdymo modeliai. Klasikiniai inovacijų valdymo modeliai. Progresyvūs inovacijų valdymo modeliai. Veiksniai, lemiantys inovacinės veiklos valdymo vystymą. IT inovacijų valdymas. IT (informacinių technologijų) sektoriaus apibrėžimas. IT inovacijų tarptautinės tendencijos. IT inovacijų Lietuvoje plėtros tendencijos. IBM inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje. IBM veiklos aspektai. IBM inovacijų valdymas tarptautinėje rinkoje. Išvados. Skaityti daugiau
Integracijos į Europos Sąjungą (ES) sąlygų įtaka Lietuvos marketingo tendencijomsAktualumas. Marketingo prigimtis, turinys ir sudėtis. Mainai. Prekė. Marketingo ir pardavimų skirtumas. Marketingo sistema. Marketingo ir gamybos santykis. Marketingo principai. Marketingo vieta ir reikšmė Lietuvoje. Skaityti daugiau
Integruotos marketingo komunikacijosIšanalizuoti bent 5 autorių apibrėžimus apie "integruotas marketingo komunikacijas". Argumentuotai pateikite apibendrinantį apibrėžimą. Išanalizuoti ir pateikti schematiškai bent 3 autorių skirtingus požiūrius į (integruotų) marketingo komunikacijų kompleksą. Pateikti apibendrinančią schemą ir apibrėžti sudėtines jo dalis. Skaityti daugiau
Integruotų marketingo komunikacijų svarba diegiant santykių marketingąĮvadas. Santykių marketingas. Santykių marketingo svarbos didėjimas. Santykių marketingo charakteristikos. Besikeičianti komunikacijos aplinka. Kodėl reikalinga integruotoji marketingo komunikacija. Integruotos marketingo komunikacijos procesas. Efektyvios komunikacijos kūrimas. Tikslinės auditorijos nustatymas. Komunikacijos tikslų apibrėžimas. Reklamos pranešimo kūrimas. Žiniasklaidos parinkimas. Grįžtamojo ryšio duomenų rinkimas. Integruotos marketingo komunikacijos priemonės. Išvados. Skaityti daugiau
International Marketing and Sales Management: Dunnes StoresDarbas anglų kalba. Parduotuvių tinklas "Dunnes Stores". Introduction. Research objectives. Industry profile. Company profile. Country profile. Research methodology. Profile of Dunnes Stores. History of Ben Dunne. Industry profilei. Profile of Spain. Economic of Spain. Gross domestic product. Labour force. Industries. Exports. Imports. Social/cultural. Demographics. Dunnes Stores entry to Spain’s market. Conclusion . Skaityti daugiau
International marketing plan: trades in pet's food, sweets and food company Mars, IncDarbas anglų kalba. Tarptautinis rinkodaros planas: prekyba gyvūnų maistu, maistu ir saldumynais Mars, Inc. Kalbama apie Masterfoods - Mars, Inc atstovą Klaipėdoje. Preface. Mars, Inc. is universal diversity company functional in a few areas of trade – pet’s food, sweets, food product, electronic automatic payment system and drinks proceeding. A company Masterfoods is functional Mars, Ins. industrial department established in Klaipeda city. History of Denmark summary. Geopolitical and cultural situation. Geography. Social institutions. Religion and aesthetics. Living conditions. Economic and financial situation. Population. Economic data. Level of study progress and technology. Dispensation channels (macro analysis). Analysis of market and competitors. A product. Market. Explicit plan of marketing for particular period. Purposes of marketing. Commodity. Dispensation. Cost. Promotion. Means of payment. Necessary recourses. Skaityti daugiau
Internet MarketingIntroduction. Theory of Internet Marketing and advertising. Internet Advertising plan for JSC"X" products. Situation analysis. Goal setting. Message creation. Internet media planning. Internet advertising budget. Effectiveness measurement. Conclusions. Information source. Skaityti daugiau
Internetas ir tarptautinis marketingasĮvadas. Tikslas - išanalizuoti interneto taikymo priemones ir naudą, plėtojant tarptautinį verslą. Internetas tarptautiniame marketinge 3 Internetas ir globalizacija. Internetas ir įmonių veikla. Internetas ir marketingo kompleksas. IBM kompanija ir patirtis taikant internetą. IBM kompanija. IBM kompanija ir internetas. AB "Vilniaus pergalė" ir jos patirtis taikant internetą. AB "Vilniaus pergalė". AB "Vilniaus pergalė" marketingo kompleksas ir internetas. Išvados. Skaityti daugiau
Internetinė reklamaInternetinė reklama. Reklaminė kampanija internete. Jos tikslai ir užduotys. Reklamos objektas. Reklaminis skydelis. Reklaminių skydelių platinimo būdai. Banerinės reklamos efektyvumas. Elektroninis paštas. Firmos įvaizdžio kūrimas elektroninio pašto pagalba. Skaityti daugiau
Internetinė reklama LietuvojeĮvadas. Reklamos internete formos. Standartinės reklamos internete. Nestandartinė reklama internete. Reklamos internete pateikimo ir kainodaros modeliai. Reklamos demonstravimo būdai ir nukreipimo galimybės. Internetinės reklamos kainodara. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Internetinės reklamos rinka LietuvojeĮvadas. Tradicinės ir interneto reklamos ypatumai. Tradicinės reklamos samprata, jos funkcijos. Reklamos internete sąvoka. Internetinės reklamos problemos Lietuvoje. Reklamos priemonės internete ir jų panaudojimo perspektyvos Lietuvoje. Reklamos priemonės internete. Interneto svetainė. Baneriai (reklaminiai skydeliai). Elektroninis paštas. Atsiskaitymo už reklamą būdai ir kainodara. Išvados ir rekomendacijos. Priedai (2). Skaityti daugiau
Internetinio marketingo samprata ir koncepcijaĮvadas. Internetas – kaip virtuali rinka. Internetinio marketingo samprata. Internetinio marketingo pranašumai. Internetinio marketingo priežastys. Internetinio marketingo priemonės. Internetinio marketingo nepaplitimo priežastys Lietuvoje. Išvados. Skaityti daugiau
Internetinis marketingasĮvadas. Marketingo galimybių internete ypatumai. Marketingo Internete tikslai ir atliekamos funkcijos. Marketingo Internete ir tradicinėje aplinkoje palyginimas. Pagrindinės reklamos Internete formos bei jų privalumai ir trūkumai. Reklama Interneto svetainėse. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklama elektroniniu paštu. Išvados. Priedai. Skaityti daugiau
Internetinių paslaugų marketingo planas: UAB "Virtualus pasaulis"Internetinių paslaugų apžvalga. Santrauka. Apibendrinimas. Marketingo plano aprašymas. Bendras sumanymo aprašymas. Veiklos sferos apibūdinimas. Marketingas. Verslo aplinkos veiksniai. Rinkos analizė. Marketingo tikslai ir strategijos. Strateginiai tikslai. Taktiniai tikslai. Taktinė marketingo strategija. Rinkos segmentavimas ir tikslinių rinkų parinkimas. Marketingo rinkinio elementai. Produktas rinkos požiūriu. Pasiskirstymo kanalai. Kainų nustatymas. Reklamavimas ir stimuliavimas. Gamyba. Reikalingos patalpos. Įrenginiai ir kitos priemonės. Tiekimo ir transportavimo veiksniai. Darbuotojų samdymo galimybės. Gamybos kaštų prognozė. Valdymas. Organizacinė firmos struktūra. Patarėjai ir konsultantai. Kritinė rizika. Numatomos problemos ir kliūtys. Rizikos veiksniai. Internetinių paslaugų SWOT analizė. Finansai. Reikiamos lėšos ir jų panaudojimas. Pardavimo prognozė. Prognozuojamų pinigų srautų ataskaita. Skaityti daugiau
Internetinių paslaugų marketingo planas: UAB "Virtualus pasaulis" (2)Įvadas. Įmonės misija. Tikslai. UAB "Virtualus pasaulis". Perspektyvų tyrimas. Konkurencinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė teisinė aplinka. Taktiniai tikslai. Įmonės rinkodaros strategija. Tikslinės rinkos pasirinkimo strategija. Pozicionavimo strategija. Marketingo komplekso strategija. Prekės strategija. Kainos strategija. Paskirstymo strategija. Rėmimo strategija. Internetinių paslaugų SWOT analizė. Elektroninio verslo vystymasis Lietuvoje. Marketingo ypatumai virtualioje erdvėje. Vadyba. Demografinė segmentacija. Konkurencijos analizė. Rizikos įvertinimas. Alternatyvios veiklos kryptis. Finansai. Darbų grafikas. Funkcijos (operacijos). Paslaugos vykdymo vieta. Gamybos poreikiai. Reikiamos patalpos ir kitos priemonės. Išvados. Santrauka. Priedas (1). Skaityti daugiau
Interneto įtaka marketingo aplinkaiPowerPoint pristatymas. Kaip Internetas keičia marketingo aplinką? Kokios jėgos sukelia pasikeitimus? Pasikeitimo efektų konceptualizavimas: biologinės perspektyvos. Populiacijos ekologijos požiūris. "Žargonas" galintis praversti. Populiacijos ekologija. Nuo biologijos iki verslo… "Trikdžių" taksonomija. Konkurencija ir Interneto ekologija. Evoliucija ir verslo ekosistemos. Internetas kaip marketingo aplinka. Besivystančios rinkos struktūros. Pridėtinės vertės grandinė. Struktūros adaptavimas siekiant sukurti papildomą vertę. Interneto sąlygojami struktūrų pasikeitimai. Kiti Interneto efektai struktūrai. Skaityti daugiau
Interneto kavinių teikiamos paslaugos: "UG klubas"Įvadas. Pasaulio interneto kavinių raida. Interneto kavinių raida Vilniuje ir jų apžvalga. Interneto kavinių teikiamos paslaugos. Interneto kavinių formos. UAB "Informacijos valdymo centras" teikiamų paslaugų apžvalga. Interneto kavinės "UG klubas" apžvalga. Klientų poreikiai ir paslaugų teikimo charakteristika. "UG KLUBO" veiklos ypatumai ir konkurencinė aplinka. Apsirūpinimas įranga ir medžiagomis. Išvados. Skaityti daugiau
......