Šperos.lt > Rinkodara
Rinkodara

(1602 darbai)

Viešojo administravimo įstaigų ir jų veiklos įvaizdžio formavimas, naudojant efektyvias marketingo priemonesĮvaizdis Kas tai? Identiteto apibūdinimas. Šalies įvaizdis. Asmenybės įvaizdis. Įvaizdžio apibrėžimas. Teigiamo įvaizdžio nauda organizacijai. Viešojo administravimo ir marketingo galimi ryšiai. Viešojo administravimo sferos socialinio psichologinio palaikymo būtinybė. Negatyvaus(tobulintino) viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio susidarymo priežastys. Darbuotojų atsakomybės stoka. Pokyčių ignoravimas. Prievartos pojūtis. Konfliktai organizacijoje. Viešosios politikos funkciniai skirtumai. Marketingo kaip mokslo, galinčio išspręsti kai kurias viešojo administravimo įstaigų problemas, apibūdinimas. Marketingo priemonių naudojimas viešojo administravimo įstaigų įvaizdžio kūrime. Parama. Rėmimas. Ryšiai su visuomene. Reklama. Išvados. Skaityti daugiau
Viešojo maitinimo paslaugų reklama ir jos vertinimas LietuvojeĮvadas. Tikslas – ištirti kaip vertinama maitinimo paslaugų reklama Lietuvoje. Reklamos samprata. Reklamos tikslai ir jos funkcijos. Paslaugų reklama. Viešojo maitinimo paslaugų reklama. "Čili" restoranų tinklo ir Vičiūnų restoranų grupės paslaugų analizė. "Čili" restoranų tinklo paslaugų reklama. Vičiūnų restoranų grupės paslaugų reklama. Tyrimo metodai. "Čili" restoranų tinklo ir Vičiūnų restoranų grupės paslaugų reklamos tyrimas. Išvados. Summary. Priedas (Anketa). Skaityti daugiau
Viešojo muziejaus rinkaĮvadas. Viešojo muziejaus samprata ir raida. Viešojo muziejaus samprata. Viešojo muziejaus raida. Viešojo muziejaus veikla. Viešojo muziejaus misija. Viešojo muziejaus funkcijos. Viešojo muziejaus teisiniai pagrindai. Viešojo muziejaus steigimas. Viešojo muziejaus reorganizavimas ir likvidavimas. Teisiniai pagrindai reglamentuojantys viešojo muziejaus veiklą. Išvados. Skaityti daugiau
Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektas ir jo socialinis marketingas organizuojant reklaminę kampanijąSocialinio marketingo kursinis projektas. Įvadas. Teorinė dalis. Vietinės užimtumo iniciatyvos (VUI) projektų rengimo metodika. Praktinė dalis. Grožio ir sveikatos centro įkūrimas Kėdainiuose. Projekto įgyvendinimo vieta.Projekto įgyvendinimo laikas. Projekto santrauka. Projekto aktualumas, tikslai ir uždaviniai. Projekto veiklos ir vadybos aprašymas. Laukiami projekto rezultatai ir pasekmės. Projekto tęstinumas. Projekto partneriai. Savivaldybės parama. Projekto įgyvendinimo sąmata. Teorinė dalis. Reklamos sąvoka. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Praktinė dalis. Marketingo elemento reklamos organizavimas įgyvendinant projektą. Išvados. Skaityti daugiau
Vietinių prekės ženklų svarba globalioje rinkojePrekinis ženklas ir jo vertė rinkoje. Prekinis ženklas globalioje rinkoje. Vietinis ar globalus prekinis ženklas. Išvados. Skaityti daugiau
Vietos gaminių pardavimas tiesioginio paskirstymo grandinėmisPowerPoint pristatymas. Bendrieji veiksniai. Tiesioginio paskirstymo grandinės, galimybės padidinti produktų pridėtinę vertę. Geografinių arba kultūrinio tapatumo panaudojimas. Gaminio kokybės garantija. Naujų gaminių kūrimas. Paklausos ir pasiūlos analizė. Vietos gaminių išskirtinumo pripažinimas . Sąlygos, užtikrinančios sėkmę. Bendradarbiavimo plėtojimas. Prekybos įgūdžių taikymas plėtojant tiesioginį pardavimą. Klientai. Gaminių įvedimas į rinką. Rinkos tyrimai ir bandomoji prekyba. Nuolatinis rinkos stebėjimas. Skaityti daugiau
Vietos rinkodara − konkurentinis miestų centrų atsakas į užmiesčio mažmeninės prekybos plėtrąĮvadas. Miesto rinkodaros samprata. Miesto mažmeninės prekybos rinkodara. Ryšių su visuomene kampanijos. Sėkmės vertinimas. Vilniaus ir Alytaus miesto plėtra ir rinkodara. Išvados. Skaityti daugiau
Vilniaus kooperacijos kolegijos reklaminės kampanijos organizavimasĮvadas. Reklaminės kampanijos samprata ir jos planavimo etapai. Reklaminės kampanijos samprata. Reklaminės akcijos tikslų nustatymas. Reklaminės kampanijos objektas. Reklaminės kampanijos subjektas. Rinkos segmentavimas. Tikslinė auditorija. Reklamos priemonių ir veiksmų parinkimas. Realaus biudžeto sudarymas. Reklamos biudžeto sudarymo metodai. Reklaminės kampanijos plano parengimas. Laukiamo efektyvumo apskaičiavimas, plano kontrolė bei koregavimas. Vilniaus kooperacijos kolegijos pristatymas. Marketingo ir reklamos tikslai. Tyrimas. Reklamavimosi priemonių ir veiksmų parinkimas. Reklamos biudžeto sudarymas. Reklaminės kampanijos planas. Išvados ir siūlymai. Skaityti daugiau
Vilniaus maitinimo įmonių analizėĮvadas. Restoranas "San Valentino". Štai kai kurie atsiliepimai apie "San Valentino" restoraną. Štai kai kurie atsiliepimai apie "Senato kolonos" kavinę. Baras "Pomodoro". Štai kai kurie atsiliepimai apie "Pomodoro" baro darbą ir aptarnavimą. Fashion Restoranas. Štai kai kurie atsiliepimai apie "Fashion" restoraną. Fashion restoranas. Išvados ir siūlymai Skaityti daugiau
Vilniaus maitinimo įmonių analizė (2)Įvadas. "Temidė". "Stikliai". "Artistai". "Prospekto pub'as". Lentelė: Įmonės pavadinimas ir tipas. Adresas. Juridinis statusas. Darbo laikas. Personalo apranga. Salių skaičius. Restorano infrastruktūra. Restorano vidaus interjeras ir bendra tvarka. Išorinė aplinka. Sanitariniai – higieniniai reikalavimai. Vartotojų segmentacija. Organizuojamos pramogos. Reklama ir rėmimas. Valgiaraštis. Privalumai. Trūkumai. Konkurencinės situacijos tyrimas. Išvados, siūlymai. Išvados. Skaityti daugiau
Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salonų paslaugų rinka: jos patrauklumo ir galimų pavojų analizėPowerPoint pristatymas. Darbo aktualumas. Darbo problematika. Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Istorinė apžvalga. Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salono paslaugų rinkos konkurencingumo analizė. Konkurentai. Konkurencija. Konkurencijos priežastis. Kriterijai, į kuriuos atsižvelgiama priimant į darbą. Dalyvavimas stažuotėse ir seminaruose bei jų nauda. Populiariausios tobulinimosi šalys. Populiariausia kirpyklose naudojama kosmetika. Lojalumo programų taikymas. Potencialūs konkurentai. Produktai pakaitalai. Pirkėjai (klientai) pagal amžių. Pirkėjai pagal lytį. Klientai – užsieniečiai. Tiekėjai. Tiekėjų pasirinkimo kriterijai. Vilniaus miesto kirpyklų ir kitų grožio salono paslaugų rinkos konkurencingumo analizė. Veiksnių sąlygos. Paklausos sąlygos. Įmonių strategijos, struktūra ir konkurencija. Vyriausybės vaidmuo. Galimybių vaidmuo. Tarptautinio verslo vaidmuo. Situacijos kirpyklų ir grožio salonų paslaugų įvertinimas. SWOT (GGSS) analizė. Stipriosios pusės. Silpnosios pusės. Galimybės. Pavojai. Galimi šakos vystymosi scenarijai. Skaityti daugiau
Vilniaus viešbučių analizė ir turizmo agentūrų veiklos tyrimasĮvadas. Vilniaus viešbučių analizė – užduotis. Vilniaus viešbučių analizė: "Apia". "Apia" konkurencinės aplinkos tyrimas. "Apia" SWOT analizė. "Acappella". "Acappella" konkurencinės aplinkos tyrimas. "Acappella" SWOT analizė. Lietuvos turizmo agentūrų veiklos tyrimas – užduotis. "Kelionių laikas". "Kelionių laikas" SWOT analizė. "Kelionių laikas" konkurencinės aplinkos tyrimas. "7 Mylios Baltija". "7 Mylios Baltija" SWOT analizė. "7 Mylios Baltija" konkurencinės aplinkos tyrimas. Išvados. Skaityti daugiau
Vilniaus viešbučių įvaizdžio tyrimasĮvadas. Tiriama problema ir jos šaltiniai. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatai. Viešbučių darbuotojų apklausos rezultatų analizė. Vilniaus gyventojų apklausos rezultatų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Priedai (2). Skaityti daugiau
Vyno gamybos marketingo sprendimai: UAB "Mineraliniai vandenys"UAB "Mineraliniai vandenys". Marketingo aplinka. Makroaplinkos analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiekėjų analizė. Pardavimų pagalbininkai. Rinkos segmentavimas. Marketingo sprendimai. Prekė. Kaina. Kainodaros strategija. Kainų koregavimas. Paskirstymas. Rėmimas. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
Vyno rinkos tyrimasDarbo tikslai ir uždaviniai: Siekiant padidinti pelną ir patenkinti vartotojų poreikį, vyną importuojanti įmonė nusprendė atlikti rinkos tyrimą apklausos būdu ir išsiaiškinti, kokios rūšies vyną dažniausiai perka vartotojai, jų skonį ir vertinimą, pirkimo motyvus ir elgesį. Rezultatus išanalizuoti pagal vartotojų skirtingumą ir sugrupuoti juos taip, kad grupės turėtų būdingų vartojimo, socialinio elgesio ypatybių, ekonominių charakteristikų, padedančių pažinti esamus ir potencialius vartotojus ir pateikti išvadų analizę. Tyrimą pravesti kiekvienoje prekybos vietoje akcijos "Vyno dienos" rėmuose, kurioje organizuojama įvairių rūšių vynų degustacija. Pateikti anketos klausimai, anketos rezultatai ir jų grafinę išraiška, anketos rezultatai ir jų analizė. Skaityti daugiau
Vyro/žmonos dominavimas priimant skirtingų prekių pirkimo sprendimusVyro ir žmonos elgsena. Šeima ir jos kaita. Vyro ir žmonos dominavimas. Šeimos narių vaidmenys ir pirkimo procesas. Nesutarimai dėl sprendimo. Ankstesni tyrimai. Metodologija. Duomenų analizė. Skaityti daugiau
Visaverčio suaugusių šunų ėdalo marketingo plano parengimas: AB "Kėdainių grūdai"Santrauka. Situacija rinkoje. Vidinė įmonės analizė. SWOT analizė. Marketingo tikslai. Marketingo programa. Veiksmų planas. Kontrolė. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Vištienos rinkos tyrimasĮvadas. Eksportas ir importas pagal KN prekes ir valstybes 2003 - 2005 metais. Vištienos eksportas 2003 - 2005 metais. Vištienos importas 2003 - 2005 metais. Vištienos gamybos (pagamintos produkcijos pardavimo)apimtys Lietuvoje 2003-2005 m. Vištienos eksporto pasiskirstymas pagal šalis 2003-2005 m. Vištienos importo pasiskirstymas pagal šalis 2003-2005 m. Rinkos dydis 2003-2005 m. Išvados. Skaityti daugiau
Žemės ūkio produktų rinka: pasiūlos specifika bei jų veiksniaiSummary. Santrauka. Įvadas. Žemės ūkio produktų rinkos specifika. Žemės ūkio rinkos samprata. Žemės ūkio produktų pasiūlos ir paklausos ypatumai. Žemės ūkio produktų pasiūlos ir kainų pokyčiai Lietuvoje. Pagrindinių žemės ūkio produktų gamybos pokyčiai ir jų veiksniai. Pagrindinių žemės ūkio produktų supirkimų pokyčiai bei jų veiksniai. Pagrindinių žemės ūkio produktų supirkimų kainų pokyčiai ir jų veiksniai. Žemės ūkio produktų rinkos valstybinis reguliavimas Lietuvoje. Reguliavimo prielaidos ir būdai. Reguliavimo priemonės ir rezultatyvumas. Išvados. Skaityti daugiau
Žemės ūkio produktų rinkos specifika, pokyčiai ir jų veiksniaiĮvadas. Žemės ūkio produktų rinkos specifika. Žemės ūkio produktų rinkos samprata. Žemės ūkio produktų paklausos ir pasiūlos ypatumai. Žemės ūkio produktų pasiūlos, paklausos ir kainų pokyčiai Lietuvoje. Pagrindinių žemės ūkio produktų pokyčiai ir jų veiksniai. Pagrindinių žemės ūkio produktų supirkimo ir suvartojimo pokyčiai bei jų veiksniai. Pagrindinių žemės ūkio produktų supirkimo kainų pokyčiai ir jų veiksniai. Žemės ūkio produktų rinka Lietuvoje. Rinkos reguliavimo prielaidos ir būdai. Rinkos reguliavimo priemonės ir jų rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
...