Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros kursiniai darbai
Rinkodaros kursiniai darbai

(443 darbai)

Paslaugų marketingas (3)Paslaugos ir jų savybės. Paslaugų struktūra. Prekių ir paslaugų marketingo skirtumai. Paslaugų ir prekių marketingo paskirties palyginimas. Paslaugų ir prekių marketingo tyrimų skirtumai. Esminiai paslaugų ir fizinių prekių skirtumai. Paslaugų marketingo tendencijos. Išvados. Skaityti daugiau
Paslaugų marketingas ir jo ypatumaiĮvadas. Paslaugų esmė. Skiriamieji paslaugų bruožai. Paslaugų samprata. Paslaugų apibrėžimai ir klasifikacija. Paslaugų ir materialių prekių santykis. Vidaus marketingas. Paslaugų marketingo kompleksas. Paslaugų naudojimas. UAB "Proprintas" paslaugų marketingo kompleksas. Išvados. Skaityti daugiau
Paslaugų marketingas: kavinės kūrimas ir valdymasĮvadas. Paslaugų esmė, savybės ir klasifikacija. Paslaugų marketingo ypatumai. Paslaugų įmonių marketingo strategijos. Prekes lydinčios paslaugos. Kavinės kūrimas ir valdymas. Kavinės kūrimas. Maisto prekių kainos ir nuolaidos. Marketingo galimybių įvertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Paslaugų marketingas: UAB "Auksa"Įvadas. Paslaugos esmė. Skiriamieji paslaugų bruožai. Paslaugų klasifikavimas. Klientų aptarnavimo patirtis. Vidinis marketingas. Paslaugų marketingo kompleksas. UAB "Auksa" paslaugų marketingo kompleksas. Išvados. Skaityti daugiau
Paslaugų pasiūlos tyrimas: UAB "Autobusų parkas"Įvadas. Paslaugų samprata. Paslaugų savybės. Paslaugų nematerialumas. Paslaugos neatsiejamumas. Kokybės nepastovumas. Paslaugos trumpalaikiškumas. Nuosavybės nebuvimas. Paslaugų klasifikacija. UAB "Tauragės autobusų parko" pristatymas. Pajamų ir sąnaudų analizė. Bendrovės pajamų bei joms uždirbti patirtų sąnaudų suvestinė. Tiriamieji klausimai. Surinktų duomenų susisteminimas. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas ir jų išsaugojimo sistemosĮvadas. Paslaugų vartotojų pasitenkinimo ugdymas. Vartotojų pasitenkinimo paslauga svarba. Vartotojų pasitenkinimo paslauga matavimas, jo ypatumai. Pasitenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Klientų pasitenkinimo teikiamomis paslaugomis tyrimo informacinė sistema. Paslaugų, kuriomis klientai yra nepatenkinti, atitaisymas. Netinkamai teikiamų paslaugų priežastys. Paslaugomis nepatenkintų klientų elgsena. Paslaugų atitaisymo, tobulinimo strategijos. Vartotojų išsaugojimo sistema, jos komponentai. Kainodara ir lojalumas. Lengvatų/privilegijų suteikimas klientui. Pasitraukimo valdymas. Garantijų sistema. Išvados. Priedai (2). Skaityti daugiau
Picerijos maitinimo paslaugų kokybė, vartotojų lūkesčiai ir suvokiama vertėĮvadas. Bendrieji paslaugų kokybės suvokimo pagrindai. Paslaugų kokybės samprata. Paslaugų kokybės veiksniai. Paslaugų kokybės dimensijos ir bendrąją suvoktą paslaugų kokybę lemiantys veiksniai. Picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso analizė ir vertinimas. Picerijos maitinimo paslaugų charakteristika: paslaugų apibrėžimas, paslaugų savybės, paslaugų klasifikavimo kriterijai. Picerijos maitinimo paslaugų pasiūlos modelis: pagrindinės ir papildomų paslaugų charakteristika. Picerijos maitinimo paslaugų vartotojai ir teikėjai. Picerijos maitinimo paslaugų teikimo procesas ir fizinės paslaugų teikimo aplinkos ypatumai. Picerijos naudojamos komunikacijos priemonės (rėmimo kompleksas). Picerijos maitinimo paslaugų teikimo vieta. Picerijos maitinimo paslaugų kainodara. Picerijos maitinimo paslaugų kokybės kriterijai. Laukiamos ir suvoktos kokybės atotrūkis paslaugos rezultato ir teikimo proceso aspektu problemos tyrimas maitinimo paslaugų atžvilgiu. Tyrimo metodika. Tyrimo rezultatų analizė. Pasiūlymai ir rekomendacijos picerijos maitinimo paslaugų marketingo komplekso tobulinimui ir tyrimo išvados. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Piktnaudžiavimas seksualumu komunikacijoje ir tendencijosĮvadas. Reklamos sąvoka, funkcijos, tikslai, įtaka visuomenei. Reklamos sąvoka ir samprata. Reklamos funkcijos. Reklamos tikslas. Reklamos vartotojas. Reklamos poveikis visuomenei. Seksualumas reklamoje. Seksualumo išraiškos. Įvaizdžio sąvoka. Stereotipai. Moters įvaizdis reklamoje. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Pirkėjų elgsenos tyrimas kaimo vietovėjeSituacijų analizė. Problemos formulavimas. Tyrimo tikslai. Hipotezių formulavimas. Tyrimo tipo ir metodo parinkimas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Pirminiai rinkos tyrimai ir jų metodaiĮvadas. Rinkos tyrimų samprata. Rinkos tyrimų sąvoka. Rinkos tyrimų istorija. Rinkos tyrimų klasifikavimas. Apklausa. Žodinė apklausa. Raštinė apklausa. Telefoninė apklausa. Anketos paskirtis ir turinys. Reikalavimai anketai. Mūsų atliktos apklausos. Stebėjimas. Stebėjimų tyrimų rūšys. Eksperimentai. Pagrindiniai eksperimento tipai. Testai. Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimų metodai. Išvados. Skaityti daugiau
Populiariausios pozicionavimo teorijos ir jų panaudojimasĮvadas. Kas tas pozicionavimas? Lyderio pozicionavimas. Sekėjo pozicionavimas. Perpozicionavimas. Vardo galia. Savęs ir savo karjeros pozicionavimas. Verslo pozicionavimas. Pozicionavimo žaidimas. Diskusijoje pateiktų argumentų vertinimas. "Pozicionavimas neveikia" argumentų vertinimas. "Pozicionavimas veikia" argumentų vertinimas. Išvados ir siūlymai. Сводка. Priedai (2). Skaityti daugiau
PozicionavimasPozicionavimas: Pasiūlos pozicionavimas, Pozicionavimas rinkoje, Prekių pozicionavimas, Pozicionavimas pagal vertę. Prekių ženklas: Fokusavimas, Prekinio ženklo galia, Ar prekės vardas gali padėti parduoti? Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos: Tikslinių grupių strategijos, Rinkos nišos strategija, Aprūpinimo spragos strategija, Rinkos lyderio strategija, Rinkos standartizavimo strategija, Rinkos diferencijavimo strategija, Rinkos diversifikavimo strategijos, Konkuravimo strategijos. Išvados. Skaityti daugiau
Pozicionavimas (2)Įvadas. Pozicionavimo samprata ir jo ypatumai. Pozicionavimo būdai ir jų samprata. Pasiūlos pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Demografinis segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Brand. Pozicionavimas – tai informacijos perdavimo priemonė. Skaityti daugiau
Pozicionavimas (4)Įvadas. Darbo tikslas. Remiantis moksline literatūra, straipsniais, statistika, internatinių puslapių medžiaga bei savo praktikos metu įgyta patirtimi patvirtinti arba paneigti darbe iškeltą hipotezę. Darbo uždaviniai: Sudaryti anketą, kuri padėtų atskleiti turizmo įmonės pasirinkimo kriterijus; Atskleisti faktorius, kurie trukdo sėkmingam pozicionavimui rinkoje Literatūros apžvalga. Komunikacijos proceso samprata. Komunikacijos procesas marketinge. Pozicionavimas. Įmonių pozicijos rinkoje. Pozicionavimo būdai. Pozicionavimo būdai pagal Al Ries ir Jack Trout. Pozicionavimo būdai pagal P. Kotlerį. Pozicionavimo būdai pagal Lewis'ą. Pozicionavimo būdai pagal M. Tris'į ir F.Virsem’ą. Pozicionavimo būdai pagal F. Crawford ir R. Mathews. Pozicionavimo ir brendinimo ryšys. Vardo galia. Inicialai ar pilnas vardas. Pozicionavimo rinkoje įvertinimo tyrimas. Tyrimo metodai ir priemonės. Anketos rezultatų analizė. Išvados ir siūlymai. Skaityti daugiau
Prekės gyvavimo ciklo analizėĮvadas. Prekė. Prekės gyvavimo ciklas (PGC). Produkto kūrimo etapas. Įvedimas. Didėjimo arba augimo stadija. Brandos stadija. Smukimo stadija. Strategijos, taikomos prekės gyvavimo ciklo etapuose. Pateikimo rinkai etapo strategijos. Augimo etapo strategijos. Brandos stadijos strategijos. Smunkančios rinkos strategijos. Strategijos, taikomos Lietuvos farmacinėje įmonėje. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekės konkurencingumo tyrimas: skalbimo milteliaiĮvadas. Darbo tikslas – aptarti prekės: skalbimo miltelių konkurencingumo reikšmę, analizuojant su tema susijusią literatūrą. Produkcijos kokybės išskirtinumo vertinimas. Produkcijos kokybes rodikliai. Produkto konkurencinis pranašumas. Rėmimo samprata ir reikšmė prekės konkurencingumui. Produkto pozicionavimas. Riešas ir Troutas 3 pozicionavimo būdai. Konkurencingiausios prekės Lietuvoje. Apklausa. Apklausos rezultatai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekės pateikimo vartotojui kelio parinkimo vertinimas: sporto aprangos gamintoja AB "Audimas"Įvadas. Tikslas – remiantis teorinėmis žiniomis, atlikti AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui organizavimo tyrimą ir numatyti jo tobulinimo galimybes. Teoriniai prekių pateikimo aspektai. Pateikimo esmė. Pateikimo kanalai. Sprendimų dėl prekės pateikimo kanalų pasirinkimas. AB "Audimas" prekės pateikimo vartotojui kelio analizė. AB "Audimas" pristatymas. AB "Audimas" pateikimo organizavimo apibūdinimas. AB "Audimas" pateikimo efektyvumo vertinimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekės ženklasPrekiniai ženklai. Prekės ženklo sąvoka, vertė, strategijos. Prekės ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekių identifikavimo strategijos. Pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Al Ries ir Jack Trout 22 marketingo dėsniai. Pozicionavimo būdai ir priemonės. Stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. David A. Aaker stipraus prekės ženklo kūrimo teorija. Praktikai apie teoriją. Mažmenininko prekinių ženklų galimybės ir grėsmes. Skaityti daugiau
Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas ir valdymas: "Coca-Cola"Įvadas. Teoriniai tyrimo pagrindai. Prekės ženklo įvaizdžio kūrimas. Prekės ženklo įvaizdžio vaidmuo rinkoje. Prekės ženklo įvaizdžio samprata. Prekės ženklo įvaizdžio valdymas. Tyrimo rezultatų analizė. Tyrimo metodologija. Tyrimo rezultatai. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekės ženklo kūrimo projektas: AB "Šilutės baldai"Įvadas. Situacijos analizė. AB "Šilutės baldai" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės prekės ženklo kūrimo strategijos formavimas. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo išskyrimas iš kitų prekės ženklų. AB "Šilutės baldai" prekės ženklo jėga. Praktinis tyrimas. Anketos sudarymas. Respondentų parinkimas. Vartotojų apklausos rezultatai. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
......