Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros kursiniai darbai
Rinkodaros kursiniai darbai

(443 darbai)

Prekės ženklo marketingas: praktinių sprendimų interpretacija ir kritika: AB "Stumbras 999"Marketingo kursinis projektas. Įvadas. Marketingo aplinkos analizė. Prekinio ženklo "999" makroaplinka. Prekinio ženklo "999" mikroaplinka. Tikslinio segmento identifikavimas. Taikomos pozicionavimo strategijos identifikavimas. Skaityti daugiau
Prekės ženklo tobulinimas: AB "Snaigė"Įvadas. Prekės ženklo identifikavimas ir ženklinimas. Prekės ženklo įstatyminė bazė. Prekės ženklo apibrėžimai ir reikšmė. Individualus prekinis ženklas. Prekės ženklo tobulinimo strategija. Produktų linijos plėtimo strategija. Prekės ženklo plėtimo strategija. Išvados. Anketa. Darbas iliustruotas paveikslėliais, diagramomis. Skaityti daugiau
Prekės ženklų palyginimas: "Pepsi" ir "Coca-Cola"Įvadas. Brandas. Brando sąvoka. Brando apibūdinimas. Gaiviųjų gėrimų rinkos lyderiai, jų brandai. "Coca-Cola". "Pepsi". "Coca-Cola" ir "Pepsi" prekių vardai. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandų palyginimas. "Coca-Cola" ir "Pepsi" brandingas Lietuvoje. Prekės ženklas. Prekės ženklo (brando) kūrimas. Pasaulio populiariausi prekių ženklai. Prekės ženklų (brandų) svarba vartotojams. Išvados. Priedas (3). Skaityti daugiau
Prekės ženklų perpozicionavimo ir keitimo proceso valdymasĮvadas. Pozicionavimas. Pozicionavimas rinkoje. Prekių pozicionavimas. Pozicionavimas pagal vertę. Fokusavimas. Prekinio ženklo galia. Įvaizdis, kurį galima įkvėpti. Pozicionavimo strategijos. Perpozicionavimas. "Barclay" prekinio ženklo perpozicionavimas. Tyrimo duomenų apibendrinimas. Išvados. Summary. Skaityti daugiau
Prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" reklamos įtaka vartotojamsĮvadas. Reklamos samprata. Reklamos efektyvumo įgyvendinimas. Reklamai keliami reikalavimai. Pagrindiniai sprendimai kuriant efektyvią reklamą. Komunikacinio reklamos poveikio įvertinimas. Prekybos tinklų "Maxima" ir "Iki" komunikacinio reklamos efektyvumo analizė vartotojų atžvilgiu. Prekybos centrų populiarumas. Prekybos centro "Maxima" charakteristika. Prekybos centro "Iki" charakteristika. Lietuvos prekybos centrų "Maxima" ir "Iki" vartotojų tyrimo duomenų analizė. "Maxima" ir "Iki" reklamų vertinimas pagal vartotojus. Išvados. Priedas (1). Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau
Prekybos įmonės asortimento politika: "Lakaja"Įvadas. Prekybos įmonės asortimento politika teoriniais aspektais. Prekės samprata ir jos gyvavimo ciklas. Prekių asortimentui keliami reikalavimai. Prekių asortimento struktūra ir jį lemiantys veiksniai. Prekių asortimento politikos aspektai. Asortimento kontrolė ir vertinimas. Įmonės "Lakaja" asortimento politika praktiniais aspektais. Susipažinimas su A. Zitikio firma "Lakaja". Įmonės tipas, jį nusakantys požymiai. Įmonės teisinis statusas. Įmonės stilius, jį nusakantys požymiai. Įmonės dydis, pajėgumas. Įmonės vietos analizė. Įmonės "Lakaja" asortimento tyrimas. Įmonės asortimento struktūra. Įmonės asortimento atitikimas vietai. Asortimento kontrolė. Prekių pardavimas per dieną. Prekių asortimento atskirų dalyvių vaidmuo. Prekių asortimento atitikimas paklausai. Prekių asortimento spragos. Prekių asortimento formavimas. Išvados ir siūlymai. Priedas (1). Skaityti daugiau
Prekybos įmonės prekių realizavimo politikaĮvadas. UAB "Baltijos tekstilė" veiklos apibūdinimas ir jos plėtros perspektyvos. UAB "Baltijos tekstilė" verslo aplinkos analizė. Makro aplinkos analizė. Rinkos analizė. Konkurentų analizė. Vartotojų analizė. Realizavimo politikos organizavimas. Prekybos vietos pasirinkimo analizė ir vertinimas. Prekių asortimento struktūra ir vartotojų poreikiai. Prekių kainos ir kokybės lygio analizė. Komunikacijos kanalų pasirinkimo analizė. Įmonės konkurencinių pranašumų kūrimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Prekinio ženklo vertėĮvadas. Prekinio ženklo vertė. Prekių ženklo sąvokos, analizė (brandas, ženklas). Prekinio ženklo formavimasis istorinė retrospektyva. Prekinio ženklo funkcijų apibendrinimas. Prekinio ženklo vertės apskaičiavimo metodika. Sudėtinio finansinio ir vartotojo elgsenos vertinimo metodas. Prekių ženklo potencialios vertės nustatymo metodas. BBDO metodas "Brand equity evaluation system (BEES)". Kaip valdyti prekių ženklą ir auginti jo vertę. Pasaulio prekių ženklai, kainuojantys milijardus dolerių. Prekės ženklo galia. Sėkmingi prekiniai ženklai. Vertingiausi prekių ženklai užsienyje. Geriausi lietuviški BRAND‘AI. Lietuviškų prekinių ženklų vertė ir jų reitingai. Kova dėl prekinio ženklo. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
Prekinio ženklo vystymo strategijaĮvadas. Informacinių šaltinių apžvalga. Darbo metodai ir priemonės. Prekinis ženklas versle: teoriniai aspektai. Prekinio ženklo atsiradimo istorija. Prekinio ženklo reikšmė. Prekinio ženklo strategija. Kodėl prekinis ženklas svarbus vartotojui ir pardavėjui? Prekinio ženklo vertė. Ar reikalingas prekinis ženklas? Prekinio ženklo sukūrimas. Prekinio ženklo registravimo subtilumai. Prekinių ženklų meninis konstravimas (dizainas). Prekinių ženklų raida Lietuvos organizacijose: reali padėtis. Prekės ženklo vystymosi ypatumai šalyje: praeitis ir dabartis. Valstybinio patentų biuro veikla. AB "Alita" prekinio ženklo vystymo strategija. Įmonės charakteristika. Įmonės prekės ženklo koncepcija. Įmonės prekinio ženklo vystymas: realijos ir pasiūlymai. Išvados ir pasiūlymai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekinių ženklų analizė: kramtomosios gumosĮvadas. Istorija. SWOT analizė. Stimorol. Dirol. Informacija apie rinką ir konkurentus. Rinka. Konkurencija. Prekės ženklo strategija. Dirol. Stimorol. Dominavimas ir įvaizdis. Prekybos vystymosi tendencijos. Bendra apžvalga. Rinkos tendencijos. Konkurentai. Išvados. Skaityti daugiau
Prekinių ženklų formavimo ypatumai. Alaus pramonės pavyzdžiuPrekinių ženklų formavimo ypatumai. Prekių ženklinimo ir vartotojų informavimo teisiniai, rinkodariniai aspektai. Intelektinės nuosavybės apsauga Lietuvoje ir Europos Sąjungoje. Alaus daryklos ir prekinių ženklų dizaino ypatumai. Prekinis alaus pateikimas. Vartotojų elgsenos formavimas rinkodaros priemonėmis. Vartotojų elgsenos tyrimo metodika ir rezultatų analizė. Vartotojų elgsenos ypatumai. Anketavimo rezultatų apžvalga. Dizaino ypatumai alaus pramonėje. Pirkėjų lojalumo prekių ženklams analizė. Reklama – prekės ženklo sėkmės faktorius. Darbas iliustruotas nuotraukomis. Skaityti daugiau
Prekių asortimento struktūros įtaka įmonės veiklos efektyvumuiĮvadas. Prekių asortimento klasifikavimas. Asortimento formavimas. Asortimento politika. Asortimento politiką lemiantys veiksniai. Asortimento politikos tikslai ir strateginės bei operatyvinės orientacijos. Asortimento politikos strateginės orientacijos. Asortimento politikos operatyvinės orientacijos. Asortimento valdymo strategijos. Asortimento analizė. Skaityti daugiau
Prekių ženklų marketingasĮvadas. Teorinis pagrindimas. Pagrindinių sąvokų interpretacija. Prekių ženklų atsiradimo istorija. Prekinio ženklo analizė. Prekių ženklo sąvoka. Prekės ženklo vertė. Prekės ženklo projektavimas. Prekinio ženklo registravimas. Prekinio ženklo identifikavimas. Prekių ženklų identifikavimo strategija. Prekių ženklo pozicionavimas. Pozicionavimo samprata. Prekių ženklo vidinis pozicionavimas. Prekių ženklų konkurencingumas. Prekės ženklo lojalumas. Prekių ženklų kontrolė. Išvados. Skaityti daugiau
Priemonės ir būdai įmonės veiklai pagerintiSantrauka. Įvadas. Darbo tikslas – pateikti priemones ir būdus veiklai pagerinti "N" įmonėje. Valdymo esmė. Vadovas ir valdžia. Vadovavimo stilius. Gamybos veiksniai. Pasirengimas verslui. Įmonės valdymas. Aktyvinimas ir vykdymas. Informacija ir komunikacija. Personalo parinkimas. Darbo sąlygos. Konfliktų valdymas. Darbo įvertinimo ir apmokėjimo sąlygos. Komercinė įmonės veikla. Pardavimų priemonės. Prekės politika. Išskiriamos tokios suteikiamų garantinių įsipareigojimų grupės. Aptarnavimas. Prekių ir paslaugų ženklai. Kainų politika (nustatymas). Gamintojas ar prekybininkas gali pasirinkti vieną ar kelias kainodaros politikas. Kainos dydis. Nuolaidos. Tiekimo sąlygos. Atsiskaitymo sąlygos. Paskirstymo politika. Kontrolė. Tikrinimai. Auditas. Išvados. Skaityti daugiau
Produkcijos katalogo kūrimas: AB "Vilniaus pergalė"Įvadas. Projekto tikslas. Išleisti produkcijos katalogą AB "Vilniaus pergalė" ir taip padidinti pardavimus ir pritraukti kuo daugiau klientų. Projekto apibūdinimas. Projekto planas. Darbai, darbų tarpusavio priklausomybė, trukmė. Ištekliai. Žmonės. Įrenginiai. Medžiagos ir paslaugos. Išteklių įkainiai, kainos. Išteklių priskyrimai užduotims. Biudžetas. Numatomi finansavimo šaltiniai. Projekto rizikos valdymas. Projekto kokybės valdymas. Priedai. Skaityti daugiau
Produkto įvedimas į rinką: sulčių gėrimas "Miau"Tyrimo objektas. Tyrimo objekto analizė. Aplinkos analizė. Makroaplinka. Mikroaplinka. Didžiausi "Miau" konkurentai. Problemos formulavimas. Tikslai. Hipotezės. Tyrimo metodo parinkimas. Tyrimas tikslinėje grupėje. Realus eksperimentas. Tyrimo metodikos parengimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizė ir interpretavimas. Išvados ir rekomendacijos. Skaityti daugiau
Produktų pasiūlos tyrimas: UAB "Senukai"Įvadas. Prekės samprata, klasifikavimas. Pasiūla ir ją veikiantys veiksniai. UAB "Senukai" produktų pasiūlos tyrimas. Tyrimų metodologija ir metodika. Tyrimų instrumentarijaus parengimas ir pagrindimas. Duomenų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Reklama (11)Įvadas. Reklamos samprata ir ypatumai. Reklamos tikslai, funkcijos. Reklamos tipai, rūšys, paskirtis. Reklamos objektas ir subjektas. Reklamos veikla, demonstracinė reklama. Reklamos savybės, veiklos planas. Demonstracinė reklama. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. Reklamos platinimo priemonė. Vartotojas, jo nuomonė. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos efektyvumo nustatymas. Darbas su žiniasklaida. Išvados. Priedas (anketa). Skaityti daugiau
Reklama (14)Įžanga. Reklamos samprata. Reklamos reikšmė. Reklamos nauda. Ekonominė reklamos nauda. Politinės ir kultūrinės reklamos nauda. Reklamos daroma žala. Ekonominė reklamos žala. Politinės ir kultūrinės reklamos žala. Etika ir moralė reklamoje. Reklamos reglamentavimas. Atvejų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Reklama (2)Reklamos tikslai, funkcijos. Reklamos tipai, rūšys, paskirtis. Reklamos objektas ir subjektas. Reklamos savybės. Reklamos rūšys ir nešikliai. Reklamos platinimo priemonė. Vartotojas, jo nuomonė. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos efektyvumo nustatymas. Darbas su žiniasklaida. Skaityti daugiau
......