Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros kursiniai darbai
Rinkodaros kursiniai darbai

(443 darbai)

Rinkodaros plano parinkimas: UAB "Avon Cosmetics"Įvadas. Rinkodaros plano analizė teoriniu aspektu. Išorinės aplinkos analizė. Vidinės aplinkos analizė. Įmonės misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. Rinkodaros strategijos. Veiksmų planas ir kontrolė. UAB "Avon Cosmetics" rinkodaros planas (Įmonės charakteristika). UAB "Avon Cosmetics" išorinės aplinkos analizė. UAB "Avon Cosmetics" vidinės aplinkos analizė. UAB "Avon Cosmetics" misija, vizija, tikslai ir uždaviniai. UAB "Avon Cosmetics" rinkodaros strategijos. UAB "Avon Cosmetics" veiksmų planas ir kontrolė. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Rinkodaros tyrimas: prekyba mediena UAB "Villica"Anotacija. Įvadas. Darbo tikslas: parengti UAB "Villica" rinkodaros planą. UAB "Villica" rinkodaros veiklos planas. Įmonės veikla. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Verslo aplinkos analizė. Įmonės marketingo elementų analizė. Perspektyvų tyrimas. Tyrimo procesas. Priedai (Anketa). Grafikai. Išvados. Pasiūlymai. Skaityti daugiau
Rinkodaros veiklos planavimas: mėsos perdirbimo įmonė UAB "Biovela"Įvadas. Darbo tikslas: remiantis Lietuvos bei užsienio šalių autorių moksline literatūra paaiškinti kas yra rinkodaros planavimas ir kokie jo pagrindiniai etapai. Ištirti UAB "Biovela" veiklą, išanalizuoti UAB "Biovela" rinkodaros veiklos plano pagrindines sudedamasias dalis. Rinkodaros strateginis planavimas. Įmonės tikslai ir misija. Rinkodaros situacija. Rinkodaros aplinka. Rinkos segmentavimas ir tikslinės rinkos pasirinkimas. Perspektyvų tyrimas. Tikslai ir veiksniai. Rinkodaros strategija. Rinkodaros planas. Kontrolė ir vykdymas. Įmonės "Biovela" rinkodaros veiklos plano rengimas. UAB "Biovela" veikla. Misija ir tikslai. Įmonės "Biovela" rinkodaros aplinkos analizė. Įmonės "Biovela" mikroaplinka. Įmonės makroaplinka. Įmonės "Biovela" rinka, jos tendencijos, tikslinė rinka. Įmonės "Biovela" perspektyvų tyrimas. Įmonės "Biovela" rinkodaros strategija. Įmonės "Biovela" prekių analizė. Įmonės "Biovela" kainų analizė. Įmonės "Biovela" prekių paskirstymo analizė. Įmonės "Biovela" prekių rėmimo analizė. Įmonės "Biovela" pardavimų prognozė. Įmonės "Biovela" biudžetas. Išvados. Pasiūlymai. Priedai (13 psl.). Skaityti daugiau
Rinkos segmentavimo reikšmė ir praktinis taikymas IĮ "Horstvita"Įvadas. Vartotojų rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo principai. Rinkos segmentavimas pagal keletą požymių. Asmeninio vartojimo prekių rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimą sąlygojančios prielaidos, segmentavimo tikslai bei jų privalumai. Vartotojų elgsenos (vidiniai) požymiai ir rinkos skirstymas į grupes. Tikslinių segmentų išskyrimas. Rinkos segmentavimo taikymas IĮ "X". Demografinis segmentavimas. Geografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Vartotojų elgsenos segmentavimas. Kombinuoti segmentavimo metodai. Išvados. Skaityti daugiau
Rinkos tyrimaiRinkos tyrimų turinys. Rinkos tyrimai kaip marketingo tyrimų sudedamoji dalis. Rinkos tyrimų kryptys. Rinkos tyrimų rūšys. Rinkos tyrimų klasifikavimas. Rinkos tyrimų metodologija. Rinkos tyrimų procesas. Pirminių duomenų rinkimo metodai. Rinkos tyrimų etapai. Apklausa. Stebėjimas. Eksperimentas. Rinkos subjektų analizė. Vartotojų tyrimas. Vartotojų paklausos motyvų tyrimas. Vartotojų reikalavimų prekei analizė. Informacinių technologijų ir interneto rinkos tyrimas. Tyrimo metodologija. Apklausos metodas. Atranka. Apklausos atlikimas. Kokybės kontrolė. Duomenų analizė. Statistinė duomenų paklaida. Kompiuterių rinka. Turimų kompiuterių kiekis. Kompiuterių kiekis pagal tipus. Kompiuterių įsigijimo metai. Kompiuterius pirkusios įmonės pagal įsigijimo metus. Kompiuterinės įrangos pasirinkimo kriterijai. Vieno įrangos gamintojo svarba. Vieno įrangos tiekėjo svarba. Interneto rinka. Galimybės bei ketinimai naudotis internetu. Internetinio ryšio tiekimas. Internete praleidžiamas laikas. Interneto naudojimo tikslai. Interneto svetainė. Mobilusis ryšys. Mobilaus ryšio vartotojų skaičius. Išvados. Skaityti daugiau
Rinkos tyrimai duotose veiklos srityse Lietuvoje ir AirijojeDarbo planas. Įvadas. Rinkos tyrimai Lietuvoje pagal prekes ir paslaugas. Programų paketai. Kredito apsaugos ir skolų surinkimo paslaugos. Madų kūrimo paslaugos. Atvirų investicinių fondų valdymo įmonės. Bilietų agentūros. Detali veiklos sričių analizė. Programų paketai. Kredito apskaitos ir skolų surinkimo paslaugos. Madų kūrimo paslaugos. Atvirųjų investicinių fondų valdymo įmonės. Bilietų agentūros. Nagrinėjamų veiklų prognozė (Kompass WF.1, Kompass WF.2, Kompass WF.3 ir WF.4 klasifikacijos pokyčių pagrindu). Programų paketai. Kredito apskaitos ir skolų surinkimo paslaugos. Madų kūrimo paslaugos. Atvirų investicinių fondų valdymo įmonės. Bilietų agentūros. Lietuvos ir Airijos rinkų palyginimas pagal veiklos sritis. Programų paketai. Kredito apskaitos ir skolų surinkimo paslaugos. Madų kūrimo paslaugos. Atvirųjų investicinių fondų valdymo įmonės. Bilietų agentūros. Rekomendacijos ir pasiūlymai verslininkui. Bendros darbo išvados. Priedai (5) Skaityti daugiau
Rinkos tyrimų organizavimasĮvadas. Rinkos tyrimų organizavimas. Rinkos tyrimų samprata ir paskirtis. Marketingo tyrimai. Esamos rinkos tyrimas. Potencialios rinkos įvertinimas. Prekės tyrimas. Konkurencijos tyrimas. Pardavimo tyrimas. Komunikacijos tyrimas. Ekonomikos ir verslo tyrimas. Įmonės vidaus ir išorės aplinkos tyrimas. Rinkos tyrimų procesas. Rinkos problemų formulavimas ir išsiaiškinimas. Rinkos tyrimo tipai. Žvalgybinis tyrimas. Aprašomasis tyrimas. Priežastinis tyrimas. Pirminių duomenų rinkimų metodai. Eksperimentas. Apklausa. Anketa. Klausimų pobūdis. Stebėjimas. Kokybiniai tyrimo metodai. Giluminis interviu. Grupinė diskusija. Vartotojų tyrimas. Konkurencijos tyrimas. Prognozavimo metodai. Prognozavimo objektas. Prognozavimo laikotarpis. Anketavimas. Ekstrapoliavimas. Analitinis modeliavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Sąveikaujantys prekių ženklaiĮvadas. Prekės ženklo turinio teorinė apžvalga. Prekės ženklų sąveikos galimybių įvertinimas. Prielaidos sėkmingai prekės ženklų sąveikai ir jos teorinė samprata. Prekės ženklų sąveikos pavyzdžių apžvalga. Vartotojų požiūrio į prekės ženklų sąveiką tyrimas. Tyrimo metodika ir organizacija. Tyrimo rezultatai ir apibendrinimai. Išvados. Summary. Priedas (1). Skaityti daugiau
Serviso teikiamų paslaugų analizė: UAB "Ivetra ir Ko"Inžinerijos ir vadybos studijų programa. Įvadas. Analitinė dalis. UAB "Ivetra ir Ko" istorija, vidinės ir išorinės aplinkų apžvalga. Tikslinės rinkos apibūdinimas. UAB "Ivetra ir Ko"personalo valdymas. Tiriamoji dalis. Įmonės apyvartos pokytis. Serviso paslaugos įmonėje. UAB "Ivetra ir Ko"rinkodaros strategijų nustatymas. UAB "Ivetra ir Ko" pagrindiniai konkurentai. Sritys, keliančios daugiausia rūpesčių. Rezultatų vertinimas. Serviso paslaugų SSGG analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Skirtumų analizė tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmųPagrindinės sąvokos ir terminai. Įvadas. Pagrindinių skirtumų tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų analizė. Rėmimo komplekso struktūra. Pardavimų skatinimas. Populiarinimas. Asmeniniai pardavimai. Reklama. Skirtumai tarp reklamos ir kitų rėmimo veiksmų. Skirtumai tarp reklamos ir pardavimų skatinimo. Skirtumai tarp reklamos ir populiarinimo. Skirtumai tarp reklamos ir asmeninio pardavimo. Išvados. Skaityti daugiau
Socialinės programos analizė: "Prevencinių mechanizmų, mažinančių moksleivių "iškritimą" iš bendrojo lavinimo švietimo sistemos, kūrimas ir testavimas"Socialinio marketingo kursinis darbas. Situacijos analizė (1 užduotis). Tikslinės auditorijos analizė (2 užduotis). Pagrindinė programos žinutė (3 užduotis). Rekomendacijos. Skaityti daugiau
Socialinės reklamos veiklos ypatumai LietuvojeĮvadas. Socialinės reklamos specifiškumas. Socialinės reklamos sampratos analizė. Socialinės reklamos funkcijos. Socialinės reklamos metodai ir jų poveikis vartotojui. Socialinės reklamos metodai ir jų poveikis vartotojui. Socialinės reklamos panaudojimo sritys. Sveikatos apsauga. Aplinkos apsauga. Socialinė reklama socialinių problemų apsuptyje. Socialinė reklama už saugų eismą keliuose. Išvados. Priedai (10). Skaityti daugiau
Socialinio marketingo ypatumai įvairiuose verslo sektoriuoseĮvadas. Darbo tikslas: Ištirti komercinių įmonių vykdomas socialines kampanijas. Socialinis marketingas ir socialiai atsakingas verslas. Įmonių socialinė atsakomybė. Socialinės iniciatyvos užsienio šalyse. Jungtinių tautų Pasaulinis susitarimas. ISA praktika Europos Sąjungos (ES) valstybėse narėse. Praktika Latvijoje. Praktika Graikijoje. Praktika Jungtinėje Karalystėje. Socialiai atsakingos įmonės Lietuvoje. Baltijos šalių Socialinė atsakomybė ir verslo etika. Kokia ji Lietuvoje? Įmonių socialinės atsakomybės (ĮSA) palyginimas. Socialinis marketingas kai kuriose verslo sektoriuose. Telekomunikacijų sektorius. Socialinis marketingas pramonės sektoriuje. Komercinės televizijos. Informacinė kampanija: "Laikas padėti kitiems". Mūsų atlikta apklausa. Išvados. Šaltiniai. Priedai (2). Skaityti daugiau
Socialinio marketingo sprendimai mažinant mobiliųjų telefonų poveikį sveikataiĮvadas. Darbo tikslas – socialinio marketingo praktinio taikymo planą, aktualiai socialinei marketingo problemai išspręsti. Socialinio marketingo problematika bei metodologijos analizė. Socialinio marketingo problemos aktualumas. Elgsenos keitimo teorijų analizė. Socialinio marketingo empiriniai tyrimai. Socialinio marketingo tyrimai tarptautiniu mastu. Socialinio marketingo eksperimentų rezultatai. Socialinio marketingo tyrimai Lietuvoje. Socialinio marketingo sprendimų tikslinė auditorija. Socialinio marketingo koncepcijos projektas. Socialinio marketingo tikslai. Socialinio marketingo planas. Socialinio marketingo plano įgyvendinimo etapai. Socialinio marketingo kompanijos vertinimas. Išvados. Skaityti daugiau
Socialinis marketingasĮvadas. VUI programos svarba. Aklųjų ir silpnaregių galimybės. Lietuvos aklųjų ir silpnaregių sąjunga. Trumpa istorinė apžvalga. Veikla. Profesinė veikla. Fondas M95. Su negalia į rinkos ekonomiką. Skaityti daugiau
Specifiniai asmeninio pardavimo užsienio rinkose bruožaiĮvadas. Pardavimo agentų, įmonei veikiant užsienio rinkose, tipai. Derybų proceso etapai. Tarpkultūrinio bendravimo skirtumų įtaka deryboms. Orientacija į dalykinius reikalus ir orientacija į tarpusavio santykius. Formalios ir neformalios kultūros. Monochroniškos ir polichroniškos kultūros. Ekspresyvios ir santūrios kultūros. Išvados. Skaityti daugiau
Strateginė analizė ir planavimas: prekyba natūralia kosmetika ir dovanomis UAB "C&D Style"Įvadas. Bendra UAB "C&D Style" informacija. Bendra UAB "C&D Style" informacija. Įmonės veiklos etapai. Įmonės misija, vizija ir tikslai. Įmonės C&D Style" veiklos strategijos. UAB "C&D Style" VEIKLOS srities analizė. Įmonės C&D Style" makroaplinkos analizė. Politinė ir teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė ir kultūrinė aplinka. Technologinė aplinka. UAB "C&D Style" šakos analizė. Naujų konkurentų grėsmė. Tiekėjų derėjimosi galia. Pakaitalų grėsmė. Klientų derėjimosi galia. Esančių konkurentų grėsmė. Įmonės "C&D Style" klientų analizė. Pagrindinės UAB C&D "Style" grėsmės ir galimybės. UAB C&D "Style" vidaus analizė. Įmonės "C&D Style" strateginiai gebėjimai ir kompetencijos. Įmonės "C&D Style" ištekliai. UAB C&D Style" silpnybės ir stiprybės. UAB "C&D Style" planavimo proceso etapai. Tikslų nustatymas. UAB "C&D Style" SWOT analizė. UAB "C&D Style" strategijos parinkimas ir parengimas. Skaityti daugiau
Strateginė prekybos centro rinkodaros analizė: "Norfa"Santrauka. Įvadas. Strateginis planavimas. Strateginio planavimo įgyvendinimas. Konkurencijos analizė. Mažųjų įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Stambių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidutinių įmonių plėtojimo strategijų požymiai. Vidinė analizė. Prekybos centro įrengimas ir prekių pateikimas. Strateginė prekybos centro "Norfa" rinkodaros analizė. Prekybos centro "Norfa" lankomumas. Apsipirkimo dažnumas "Norfoje". Pinigų suma išleidžiama apsipirkus prekybos centre "Norfa". Prekybos centro kainų įvertinimas. Prekybos centro siūlomų prekių asortimentas. Prekių išdėstymas prekybos centre. Prekybos centro pasirinkimo kriterijai. Įvairių akcijų reikalingumas. Personalo paslaugumas "Norfoje". Apklaustųjų išsilavinimas. Respondentų lytis. Apklaustųjų amžius. Išvados. Priedas (1). Skaityti daugiau
Strateginis marketingo planas: UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla"Įvadas. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Situacijos analizė. Rinkos analizė. Rinkos identifikavimas. Rinkos dydis ir augimo tempai. Rinkos pelningumas. Esminiai sėkmės faktoriai. Rinkos vystymasis ir tendencijos. Makroaplinkos analizė. Ekonominė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Politinė - teisinė aplinka. Technologinė aplinka. Gamtinė aplinka. Space analizė. Mikroaplinkos analizė. Vartotojų analizė. IVS rinkos segmentų išskyrimas. Vartotojų motyvacija. Nepatenkinti klientų poreikiai. Konkurentų analizė ir identifikavimas. Konkurentų įvertinimas. Tiekėjai, pardavimo pagalbininkai. Marketingo komplekso elementų analizė. SWOT analizė. UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" marketingo tikslai. UAB "Vamzdžių izoliavimo gamykla" marketingo strategija. Rinkos aprėpimo strategija vidaus rinkoje. Pozicionavimo strategija vidaus rinkoje. Konkurencinio pranašumo pasiekimo strategija vidaus rinkoje. Marketingo komplekso elementų strategija vidaus rinkoje. Išvados. Skaityti daugiau
Studentiškų švenčių pasiūlos ir paklausos analizėĮvadas. Švenčių, papročių ir tradicijos samprata. Švenčių klasifikacija. Lietuvos studentų tradicijos ir sovietinis palikimas. Studentiškų švenčių reikšmė. Studentiškų švenčių pasiūlos Lietuvoje apžvalga. Studentiškų švenčių pasiūlos ir paklausos tyrimas Klaipėdos universitete. Tyrimo išvados. Išvados. Priedai (1). Skaityti daugiau
......