Šperos.lt > Rinkodara > Rinkodaros kursiniai darbai
Rinkodaros kursiniai darbai

(443 darbai)

Ledų rinkos tyrimasDarbo tikslas, remiantis mokslinės literatūros analize bei apklausos, kurią atlikome anketų pagalba, rezultatais, ištirti vartotojų poreikius ledams. Darbo objektas – vartotojų poreikis ledams. Metodologija ir metodika. Ledų rinkos ypatumai. Ledų klasifikavimas. Ledų gamintojai ir prekių ženklai. Ledų asortimentas. Ledų kaina. Paskirstymas. Rinkos talpa, savybės, įtakojantys veiksniai ir tendencijos. Duomenų analizė. Hipotezių tikrinimas. Išvados. Darbas iliustruotas lentelėmis, diagramomis. Skaityti daugiau
Lietuvos cigarečių rinkos dalyvių analizėĮvadas. Trumpa cigarečių atsiradimo istorija pasaulyje. Lietuvos cigarečių rinkos dalyvių analizė. Cigarečių pardavimų tendencijos Lietuvoje 2004–2006 m. Lietuvos cigarečių rinkos dalyvių eksportas ir importas. Cigarečių platintojai (tarpininkai). Teisiniai cigarečių rinkos ypatumai, ribojimai, draudimai. Pagrindinės prekės pakuotės charakteristikos. Atskirų gamintojų populiariausių cigarečių kainų apžvalga. Naujienos rinkoje (naujos ir / ar modifikuotos prekės). Populiariausi cigarečių rėmimo būdai rinkoje. Priedai (2). Darbas iliustruotas grafikais ir lentelėmis. Išnašos. Skaityti daugiau
Lietuvos eksporto galimybėsĮvadas. Lietuvos užsienio prekybos analizė. Lietuvos eksporto analizė. Svarbiausi užsienio prekybos partneriai. Lietuvos užsienio prekybos tendencijos ir perspektyvos. Lietuvos komercijos atašė plėtra. Išvados. Skaityti daugiau
Lietuvos firmų skverbimosi į užsienio rinkas marketingo priemonės ir patirtisĮvadas. Tarptautinio marketingo samprata. Įmonės veiklos užsienio rinkose galimybės ir tikslingumo įvertinimas. Užsienio rinkų parinkimo kriterijai. Prognozuojamos užsienio rinkose apimties formavimo veiksniai. Užsienio rinkos konjunktūros analizė. Konkurencijos analizė. Įmonės marketingo galimybių analizė. Tarptautinio marketingo aplinkos tyrimų vieta tarptautinio marketingo tyrimo sistemoje. Užsienio rinkų parinkimo metodai. Tarptautinio marketingo uždaviniai. Ekonominė aplinka. Lietuvos teisinė – juridinė aplinka. Politinė aplinka. Užsienio rinkos segmentavimas. Užsienio rinkos užvaldymas. Bendros veiklos sutartis. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas formos. Įmonės įėjimo į užsienio rinkas parinkimas. Trumpa įmonės įėjimo į užsienio rinkas formų charakteristika. Įmonės aprašas. Įmonės produkcija. Įmonės eksportas. Eksporto operacijų organizavimas. Eksportas per tarpininkus vidaus rinkoje. Eksportas pagal kontraktą su užsienio pirkėju. Eksportas per atstovus užsienyje. Eksportas per prekybos atstovybę užsienyje. Išvados ir pasiūlymai. Siūlymai. Išvados. Priedai (4). Skaityti daugiau
Lietuvos komercinių bankų internetinės reklamos ypatumaiĮvadas. Darbo tikslas – išanalizuoti pagrindines reklamos internete formas ir aptarti jų panaudojimo galimybes Lietuvos bankų rinkoje. Internetinio marketingo samprata. Internetinis marketingas ir jo svarba. Internetinio marketingo komunikacija. Internetinio marketingo atsiradimo priežasčių analizė. Reklama internete. Reklamos vaidmuo internete. Reklamos internete tikslai. Interneto vartotojai. Reklamos internete formos. Skirtumai tarp reklamos internete ir kitų reklamos formų. Reklamos efektyvumas internete. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Išvados. Skaityti daugiau
Lietuvos universitetų marketingasĮvadas. Marketingo kompleksas Lietuvos universitetų praktikoje. Paslaugos, kaip prekės vaidmuo valstybiniuose universitetuose. Kainos vaidmuo universitetų marketingui. Paskirstymo esmė teikiant aukštojo mokslo paslaugas. Rėmimo poveikis universiteto įvaizdžio gerinimui ir klientų pritraukimui. Marketingo aplinkos poveikis Lietuvos universitetams. Makroaplinkos įtaka aukštojo mokslo paslaugas teikiančioms organizacijoms. Mikroaplinkos veiksniai įtakojantys universitetų veiklą. Išvados. Priedai (6). Skaityti daugiau
Literatūros kūrinių pristatymai kaip reklamos formaĮvadas. Pasirinktų knygų pristatymų trumpa apžvalga. Jūratės Stauskaitės "13x13: trylika klausimų trylikai vyrų". Marcelijaus Martinaičio knygos "Tylintys tekstai: Užrašai iš raudonojo sąsiuvinio, 1971-2001" pristatymas. Struktūrinių pristatymo dalių funkcijos. Pristatymo įžanga. Pristatymo pagrindinė dalis. Pristatymo pabaiga. Pristatomos knygos ir knygos pristatymo adekvatumas. Jūratės Stauskaitės "13x13: trylika klausimų trylikai vyrų". Marcelijaus Martinaičio "Tylintys tekstai: užrašai iš raudonojo sąsiuvinio, 1971-2001". Organizaciniai sprendimai. Žiūrovų reakcija. Jūratės Stauskaitės "13x13: trylika klausimų trylikai vyrų". Marcelijaus Martinaičio "Tylintys tekstai: užrašai iš raudonojo sąsiuvinio, 1971-2001". Išvados. Skaityti daugiau
Lizingo paslaugos ir tendencijos LietuvojeĮvadas. Kas yra lizingas? Išperkamosios nuomos paslauga - vis populiaresnė. Kam palanki lizingo paslauga?. Smulkusis lizingas - kas tai?. Lietuvos lizingo rinka 2005 m. I ketv. Kas geriau: lizingas ar paskola?. Finansinis lizingas su likutine verte. Lietuvos Respublikos (LR) Civilinis kodeksas ir lizingo paslauga. Vartotojų pasitikėjimas paslaugų sektoriumi. Išvados. Skaityti daugiau
Logistikos įmonės kūrimasSantrauka. Siūlomo projekto idėja. Šakos veiklos būklės analizė. Rinkos analizė. Marketingo planas. Įvaizdžio kūrimas. Kainodaros strategija. Pardavimų skatinimas. Reklama. Ryšiai su visuomene. Marketingo kaštai. Gamybos planas. Proceso dalyviai. Technologinė įranga. Vietos analizė. Organizacinis valdymo planas. Teisinė įmonės forma. Organizacinė struktūra. Atliekamas darbas ir reikalingas personalas. Finansinis planas. Lėšų poreikis ir finansavimo šaltiniai. Investicijų efektyvumo įvertinimo metodai. Rizikos analizė. Skaityti daugiau
Lojalumo nauda įmonei: parduotuvė "Eurokos"Įvadas. Darbo tikslas: išnagrinėti lojalių klientų įmonei teikiamus privalumus bei išanalizuoti būdus ir priemones padedančias įmonei ugdyti klientų pasitenkinimą suteikta paslauga bei didinti jų išsaugojimo laipsnį. Lojalumo samprata. Jo reikšmė įmonei. Lojalių klientų privalumai. Vartotojų lūkesčių ir poreikių atitikimas. Lojalumo prekei formavimas. Psichologiniai veiksniai. Ekonominiai veiksniai. Lojalumas ir prisirišimas. Kainodara ir lojalumas. Lojalumo kortelių paskirtis. Individualaus marketingo bei lojalumą skatinančios kainodaros derinimas. Kaip padaryti vartotoją lojaliu? Lojalumo kūrimas. Vartotojų elgsenos ir lojalumo įvertinimas kosmetikos parduotuvėje "Eurokos". Trumpas įmonės aprašymas. Vartotojų lojalumo įvertinimas. Vartotojo kontaktavimo su prekybiniu personalu įvertinimas. Vartotojų motyvacijos ir prioritetai. Apibendrinimas vertinant vartotojų lojalumą "Eurokos" parduotuvių atžvilgiu. Lietuvos pirkėjų vertinimas. Išvados. Darbas iliustruotas diagramomis. Skaityti daugiau
Maisto pramonės produktų reklamos priemonės ir jų panaudojimo efektyvumasĮvadas. Reklamos samprata ir jos pagrindiniai principai. Reklamos veiklos organizavimas. Lietuvos alaus prekių ženklų konkurencingumas. Prekių ženklas Lietuvos alaus rinkoje. Lietuvos aludarių prekių ženklo konkurencingumo palyginimas. Prekių ženklo konkurencingumo tyrimo išvados. Psichologija reklamoje. Apie muzikalų alų. Moters vaidmuo reklamoje. Reklamos priemonės ir jų klasifikavimas. Reklama spaudoje. Spausdinta reklama. Elektroninių komunikacijos priemonių reklama. Tiesioginio atsako reklama. Kino (video) reklama. Reklama ant transporto priemonių, reklama ore. Išorinė reklama. Demonstracinė reklama. Reklama pardavimo ar paslaugų suteikimo vietose. Reklamos efektyvumo įvertinimas. Ekonominis reklamos efektyvumas. Komunikacinis reklamos efektyvumas (socialinis ir psichologinis). Patarimai efektyviai reklamai. Išvados. Skaityti daugiau
Marketing management process: JSC "G4S Lietuva" and JSC "Likurgas"Darbas anglų kalba. Marketingo planavimo procesas: UAB "G4S Lietuva" ir UAB "Likurgas". Introduction. Marketing management and its process. Theoretical review of marketing management and its processes in the company. Five main philosophies of marketing management. Production concept. Product concept. Selling concept. Marketing concept. Societal marketing. Modern marketing concepts. Viral marketing. Marketing process model. Companies JSC "Group Four Securicor (G4S)" introduction. Marketing management of the "G4S Lietuva". Marketing management of the CJSC "Likurgas". Comparative analysis of marketing management means of CJSC "G4S Lietuva" and CJSC "Likurgas". Conclusion. Skaityti daugiau
Marketing Strategies of Nike, Inc.About the Company. Current Marketing Situation. Political/Legal Changes. Economical Environment. Social Factors. Technological Factors. Opportunity and Issue Analisys. SWOT. BCG growth/share Matrix. Objectives. Marketing Strategies. Target market. Segmentation. Positioning. Product Management. Pricing. Distribution. Marketing Communication. Skaityti daugiau
Marketingas įmonėjeĮvadas. Marketingo samprata. Rinkos analizė. Rinkos galimybių analizė. Rinkos pasirinkimas. Marketingo rinkinys. Produkto politika. Kainos politika. Prekių paskirstymas. Rėmimas. Išvados. Skaityti daugiau
Marketinginiai naujų prekių kūrimo procesaiĮvadas. UAB "Švyturio-Utenos alus" situacijos analizė. Truputis apie "Švyturį". Įmonės situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės vidinių galimybių tyrimas. Įmonės naujų prekių kūrimo strategijos formavimas. Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas. Idėjų generavimas. Idėjų generavimo šaltiniai. Idėjų generavimo metodų parinkimas. Intuityviniai metodai. Sisteminiai metodai. Sugeneruotų idėjų sąrašas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Kas vykdo atranką? Idėjų atrankos kriterijų išskyrimas. Idėjų atrankos būdo parinkimas. Naujos prekės koncepcijos kūrimas. Koncepcijos testo parengimas. Respondentų parinkimas. Apklausos sąlygų nustatymas. Apklausos pravedimas ir rezultatų apibendrinimas. Komercinė rinkų analizė. Bandomasis marketingas. Bandomųjų pavyzdžių testavimas. Rinkos testavimas. Išvados. Skaityti daugiau
Marketinginiai naujų prekių kūrimo proceso sprendimai: UAB "Akva"Įvadas. Situacijos analizė. Įmonės "Akva" situacijos rinkoje tyrimas. Įmonės "Akva" prekių kūrimo strategijos formavimas. Naujų prekių kūrimo tikslų išskyrimas, apibrėžiant rinkas, kurioms gali būti siūloma nauja prekė. Naujų prekių kūrimo strategijos nustatymas. Idėjų generavimas. Idėjų generavimo šaltiniai : išoriniai, vidiniai. Idėjų generavimo metodų parinkimas. Idėjų atranka ir patikrinimas. Komercinė atrinktų idėjų analizė. Bandomasis marketingas. Išvados. Skaityti daugiau
Marketingo analizė: buitinių prekių ir kompiuterių pardavimas UAB "BMS"UAB "BMS" veiklos sritis: kompiuterių gamyba, prekyba programine įranga, raštinės mašinomis ir įranga bei buitiniais elektros prietaisais. Įvadas. UAB "BMS" veiklos apžvalga ir informacinių šaltinių apžvalga. Pardavimų skyriaus metodologiniai principai. Pardavimo pradžia. Poreikių nustatymas. Produkto savybių, privalumų ir naudos pateikimas (SPN). Prieštaravimų atmetimas. Kaip neutralizuoti kliento nepasitenkinimą. Pardavimų procesas pardavimų skyriuje UAB "BMS". Į klientą orientuotas pardavimas BMS prekybos salonuose. Kliento poreikių (situacijos) išsiaiškinimas BMS prekybos salonuose. Atvirų ir uždarų klausimų naudojimas aiškinantis kliento poreikius. Kliento poreikių perfrazavimo metodas BMS prekybos salonuose. BMS pardavimų vadybininkai vadovaujasi šiais teiginiais. Pardavimų eiga BMS prekybos salonuose. Išvados ir pasiūlymai. Skaityti daugiau
Marketingo analizė: prekyba suvenyrais UAB "Suvenyras"Įvadas. Darbo tikslas - išsiaiškinti, kokios galimybės mažoms specializuotoms parduotuvėms išlikti rinkoje konkurencingomis didiesiems prekybos centrams. Teorinė asortimento formavimo ypatumų analizė. Prekė. Prekių asortimentas. Prekių klasifikavimas. Kaina. Kainų politikos ir tikslų nustatymas. Kaštų poveikis kainai. Kainos nustatymo metodai. Paskirstymas. Paskirstymo kanalai. Rėmimas. Rinka. Suvenyrų asortimento formavimo ypatumų analizė. Įmonės charakteristika. Tyrimo metodologija. Suvenyrų tyrimas. Suvenyrų grupė. Suvenyrų klasifikavimas. Vartotojų tyrimas. Respondentų demografinės, socialinės charakteristikos. Vartotojų elgsenos perkant suvenyrus tyrimo rezultatai. Rinkos tyrimas. Rinkos pozicionavimas ir pardavimų prognozė. Konkurencinės aplinkos tyrimas. Konkurentų analizė. Konkurencinių pranašumų nustatymas. Išvados ir rekomendacijos. Priedas (anketa). Skaityti daugiau
Marketingo aplinka: parduotuvė "Mosaic"Įvadas. Marketingo aplinkos teoriniai aspektai. Marketingo aplinkos samprata. Ekonominė aplinka. Praktinė dalis. UAB "Baltika Grupp" tinklo parduotuvės "Mosaic" ekonominės aplinkos analizė. Įmonės aplinka. Įmonės ekonominė aplinkos analizė. Išvados. Skaityti daugiau
Marketingo aplinkos analizė: "IKI" prekybos sistemaSantrauka. Įvadas. Marketingas. Prekybos marketingas. Marketingo sistema. Marketingo principai. Įmonės marketingo makroaplinka. Įmonės marketingo mikroaplinka. "IKI" marketingas. "IKI" pristatymas. Įmonės ir jos prekių charakteristika. Marketingo aplinkos analizė. Konkurentai. Tiekėjai. Pirkėjai. Politinė-teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Gamtinė (ekologinė) aplinka. Konkurencinė aplinka. Technologinė aplinka. Socialinė-kultūrinė aplinka. Apklausa. Išvados. Priedai. Anketa Skaityti daugiau
......