Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros kursiniai darbai

Rinkodaros kursiniai darbai (443 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Reklama (20)

    Įvadas. Reklamos samprata. Reklamos objektas ir subjektas. Reklama marketinge. Reklamos skleidimo priemonės. Reklama ir marketingas. Interneto rinkos ir vartotojų tyrimai. Interneto reklamos efektyvumas. Nuo svetainės prie interneto vartotojo. Problemos ir sprendimai. Trečia galimybė – integruotieji duomenys. Kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Praktinis pritaikymas. Lietuvos rinkai reikia interneto tyrimų. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2007-05-05
  • Reklama (21)

    Įvadas. Reklama. Reklamos tikslai ir funkcijos. Reklamos rūšys. Reklamos įtaka vartotojui ir verslui. Reklamos įtaka vartotojui. Reklamos įtaka verslui. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2007-06-04
  • Reklama internete (4)

    Internetinė reklama, jos privalumai ir trūkumai. Įvadas. Reklamos istorija. Reklama Lietuvoje. Reklama internete. Pagrindinės reklamos formos internete. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Paieškos svetainės. Nuorodos internete. Reklama Elektroniniu paštu. Reklama naujienų arba diskusijų grupėse. Reklamos internete tikslai. Pagrindiniai reklamos internete pranašumai bei trūkumai. Išvados. Priedai (4).
    Rinkodara, kursinis darbas(37 puslapiai)
    2006-12-19
  • Reklama internete: Lietuvos pavyzdžio analizė

    Įvadas. Komunikavimo internetu bruožai. Reklama internete. Reklamos internete privalumai ir trūkumai. Reklamos skleidimo internete priemonės. Interneto vartotojai. Banerio efektyvumas. Patarimai renkantis reklamą internete. Tyrimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(16 puslapių)
    2005-06-10
  • Reklama ir jos ypatumai

    Įvadas. Reklamos esmė. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos tikslų formulavimas. Reklamos ypatumai. Reklamos biudžetas. Reklamos priemonių parinkimas. Reklamos priemonės. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Kino reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama ant transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Foto reklama. Šviesos reklama. Demonstracinė reklama. Reklaminiai suvenyrai. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(25 puslapiai)
    2005-12-07
  • Reklama ir jos poveikis vartotojui

    Įvadas. Reklamos priemonės ir įtaka. Reklamos apibrėžimai. Reklamos teoriniai aspektai. Socialinės reklamos funkcijos. Ekonominės reklamos funkcijos. Reklamos tipų grupės. Reklamos tikslai. Reklamos vartotojas. Reklamos savybės. Skirtingų reklamos priemonių poveikis. Reklamos psichologinis poveikis. Žmogaus psichologinių procesų pažinimas reklamoje. Išvados ir pasiūlymai. Priedas.
    Rinkodara, kursinis darbas(35 puslapiai)
    2009-02-24
  • Reklama ir marketingas

    Reklamos samprata. Reklamos etika. Reklama ir marketingas. Rizika ir asmeninis suinteresuotumas. Nemotyvuotas klientas. Klientas "ekspertas". Reklama Interneto svetainėse. Reklamos kodeksas. Reklamos kodekso taikymas. Pagrindinių reklamos sąvokų apibrėžimai. Reklamos bendrieji principai. Reklamos padorumas. Privatumo apsauga ir asmenų panaudojimas reklamoje. Vaikai. Kainos ir kainų teiginiai. Žodžio "nemokamas" vartojimas reklamoje. Reklamos poveikis vartotojui. Televizinės reklamos poveikis vartotojui. Reklama laikraščiuose.
    Rinkodara, kursinis darbas(25 puslapiai)
    2006-05-24
  • Reklama prekyboje: jos pranašumai, trūkumai ir jos poveikis vartotojui

    Įvadas. Teorinė dalis (informacijos šaltinių apžvalga). Reklamos reikšmė, funkcijos ir tikslai. Prekybinės reklamos rūšys. Prekybinės reklamos klasifikavimas, jos pranašumai ir trūkumai. Reklamos antraštės ir teksto parinkimas. Reklamos spalvų parinkimas. Prekybinės reklamos poveikis vartotojui. Iš karto pastebimas reklamos poveikis. Ne iš karto pastebimas reklamos poveikis. Psichologiniai reklamos poveikio aspektai. Reklamos poveikis pažinimo aspektu. Reklamos poveikis emociniu aspektu. Reklamos poveikis elgesio aspektu. Praktinė (tiriamoji) dalis. Vartotojų nuomonė apie reklamą prekyboje ir apklausos rezultatai. Išvados. Priedas (anketa).
    Rinkodara, kursinis darbas(27 puslapiai)
    2006-12-13
  • Reklama žurnaluose: kvepalų reklama

    Tyrimo organizavimas ir metodai. Reklama žurnaluose. Reklamos žurnaluose privalumai ir trūkumai. 2005 metų reklamos kainos "Cosmopolitan" žurnale. Kvepalų reklama žurnaluose "Cosmopolitan" ir "Panelė". Palyginamoji analizė. Moteriškų kvepalų reklama. Vyriškų kvepalų reklama. Moteriškų ir vyriškų kvepalų reklamos palyginimas. Palyginimas pagal naudojamas spalvas. Palyginimas naudojamo personažo požiūriu. Reklamos žurnaluose efektyvumas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(14 puslapių)
    2005-11-02
  • Reklama. Jos ypatumai ir poveikis visuomenei

    Įžanga. Reklamos istorinės ištakos. Reklamos reikšmė ir tikslai. Reklamos reikšmė. Reklamos tikslai. Reklamos procesas, jo ypatumai. Reklamos davėjas. Reklamos agentūra. Reklamos platinimo priemonės. Vartotojas. Reklamos proceso sudėtinės dalys. Reklamos rūšys, tipai, jų naudojimas. Reklamos efektyvumo nustatymas. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir siūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2005-11-01
  • Reklama. Rėmimo veiksniai

    Įvadas. Rėmimo veiksniai. Reklama. Kiti rėmimo komplekso elementai. Ryšiai su visuomene. Pardavimų skatinimas. Asmeninis pardavimas. Pagrindiniai skirtumai tarp rėmimo komplekso veiksnių. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(13 puslapių)
    2006-04-13
  • Reklaminės kampanijos kūrimas

    Įvadas. Reklaminės kampanijos esmė ir ypatumai. Situacijos analizė. Reklaminės kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kampanijos biudžeto sudarymas. Reklaminio pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Internetinė reklamos kompanija ir jos planavimas. Reklama internete. Įmonės aprašymas. Įmonės situacijos analizė. Įmonės reklaminės kampanijos tikslai, tipas ir politika. Įmonės reklamos strategija ir priemonių parinkimas. Reklaminės kompanijos biudžeto sudarymas. Reklaminio pranešimo kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Ekonominio reklamos efektyvumo įvertinimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2006-04-11
  • Reklaminės kampanijos planavimas (3)

    Įvadas. Reklamos praeitis ir šiuolaikinės reklamos formavimas. Reklamos kampanija. Nuo ko pradėti? Apie ką nesusimąstome? Prasta reklama stabdo prekybą. Apie reklamuojamą prekę reikia gerai išmanyti. Kad Jūsų reklamą pastebėtų, reikia geros idėjos. Kas būdinga unikaliam prekės siūlymui? Pagalvokite, kur dėsite reklamą. Ko reikėtų kad reklamos kampanija žengtų į priekį? Reklamos kampanija ir jos planavimas. Reklamos kampanijos tikslų nustatymas. Reklamos kampanijos išlaidos (reklamos kampanijos biudžetas). Reklamos žinutės kūrimas. Reklamos nešiklių parinkimas. Reklamos priemonių klasifikacija pagal jų rūšis. Reklamos poveikio įvertinimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(19 puslapių)
    2007-01-11
  • Reklaminės kampanijos planavimas ir strategija: AB "Alna"

    Situacijos analizė. AB "ALNA" veiklos tyrimas. AB "ALNA" reputacija. AB "ALNA" tikslai. AB "ALNA" filosofija. AB "ALNA" įvaizdis. AB "ALNA" žmogiškieji ištekliai. AB "ALNA" veikla. AB "ALNA" teikia šias paslaugas. Keletas vien tik 1999–2000 metais vykdytų projektų. "Office 1" prekybos tinklo paslaugų ir produktų įvertinimas. "Office1" prekybos centrų tinklas. "Office1" elektroninės parduotuvės paslaugos. SWOT. Situacijos rinkoje analizė. Rinkos segmentavimas. Rinkos talpumas ir potencialas. Užsienio rinka. Vidaus rinka. Informacinių Technologijų (IT) rinka. Interneto ir e-verslo tendencijos. Vartotojų analizė. Vartotojų charakteristika pagal atliktą anketavimą. Kompiuterių vartotojų analizė. Interneto vartotojų analizė. Konkurentų analizė. Tiesioginiai AB "ALNA" konkurentai. "Office1" e-parduotuvės konkurentai. Biuro prekių asortimentas siauras. PEST analizė. SWOT. Reklaminės kampanijos strategija. Reklaminės kampanijos tikslai ir uždaviniai. Biudžetas. Reklaminė veikla.
    Rinkodara, kursinis darbas(53 puslapiai)
    2006-01-19
  • Reklamos analizė: prekybos centras "Maxima"

    Charakteristika. Prekybos įmonės reklamos esmė ir ypatumai. Reklamos esmė ir vaidmuo. Reklamos kaip proceso sudėtis. Reklamos funkcijos. Reklamos priemonės. Priemonių sudarymas parduotuvėje. Spaudos reklama. Spausdintos reklamos priemonės. Radijo reklama. Televizijos reklama. Pašto reklama. Vitrinų reklama. Lauko (išorinė) reklama. Reklama transporto priemonių. Įpakavimo reklama. Prekinis ženklas. Šviesos reklama. Reklama prekybos vietoje. Reklamuotos prekės prekybos vietoje analizė. Vartotojų nuomonė apie reklamą. Išvados ir pasiūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2006-12-15
  • Reklamos efektyvumas: prekybos tinklas AB "Maxima LT"

    Įvadas. Apie Maximą. Maxima Grupė. Vizija, Misija, Darbo principai. Misija. Vizija. Darbo principai. Dirbu klientui. Imu ir padarau. Pasitikiu savimi ir komanda. Esu sąžiningas ir teisingas. Apyvarta. Maxima Grupė apyvarta per devynis šių metų mėnesius augo 29 procentus. Darbuotojų skaičius Lietuvoje. Prekybos centrų skaičius Lietuvoje. Maxima apyvarta Lietuvoje. Maxima Grupė veiklos efektyvumo didinimas. Išvados. Ekonominio reklamos efektyvumo tyrimas. Reklama žurnaluose. Reklama spaudoje. Lauko reklama. Reklama radijuje. TV reklama. Reklama internete.Lauko ekranai. Reklamos kanalų pasiskirstymas. "Maxima LT" išlaidos reklamai. Išvados ir rekomendacijos. Psichologinio reklamos efektyvumo tyrimas. Tyrimo eiga ir aktualumas. Gautų duomenų analizė. Išvados ir rekomendacijos. 2010 metų Maxima reklamos biudžeto sudarymas. Darbas iliustruotas grafikais.
    Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
    2010-02-11
  • Reklamos efektyvumo kriterijai

    Reklamos esmė. Reklamos funkcijos. Reklamos rūšys. Informacijos marketingas reklamos planavime ir jos vykdyme. Reklaminės veiklos etapai. Reklaminės veiklos skatinimo priemonės. Reklaminės kampanijos efektyvumo planavimas ir nustatymas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(26 puslapiai)
    2005-09-14
  • Reklamos galimybių analizė: alaus darykla AB "Gubernija"

    Santrauka. Įvadas. Reklamos esmė ir vaidmuo. Pagrindinės reklamos grupės. Spausdinta reklama. Transliacinė reklama. Tiesioginė reklama. Viešoji(išorinė)reklama. Reklama pardavimo vietose. Specialioji reklama. Demonstracinė reklama. AB "Gubernija" charakteristika. AB "Gubernija" reklamos galimybių analizė. AB "Gubernija" reklamos televizijoje analizė. AB "Gubernija" demonstracinės reklamos analizė. AB "Gubernija" reklamos internete analizė. Išvados. Rekomendacijos.
    Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
    2006-10-24
  • Reklamos internete formos (2)

    Santrauka. Įvadas. Reklama internete. Reklamos skleidimo internete formos. Interneto svetainė. Reklaminiai skydeliai. Reklama paieškos svetainėse. Nuorodos. Naujienų arba diskusijų grupės. Elektroninis paštas. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(11 puslapių)
    2008-03-03
  • Reklamos ypatumai (2)

    Įvadas. Reklamos sąvoka ir jos rūšys. Rinkos segmentai. Įstatyminis reklamos reguliavimas. Reklamos reguliavimas Lietuvoje. Vartotojus klaidinanti reklama. Neetiška konkurentų atžvilgiu reklama. Neetiška politinė reklama. Tarptautinių kompanijų reklamos strategijos Lietuvos rinkoje. Lokalizuota tarptautinė reklama. Mišrioji lokalizuota reklama. Lietuvos vartotojų požiūris į tarptautinę reklamą. Reklamos priemonės Europos Sąjungos (ES) šalyse. Reklama spaudoje: pranašumai ir trūkumai. Reklamos priemonių poveikio vartotojams palyginimas. Europos Sąjungos (ES) Bendroji rinka. Reklamos įstatymo paskirtis ir taikymas. Projektai pasiūlymai naudojant kitus produktus.
    Rinkodara, kursinis darbas(62 puslapiai)
    2008-01-03
Puslapyje rodyti po