Išplėstinė paieška
 
 
 
Pradžia>Rinkodara>Rinkodaros kursiniai darbai

Rinkodaros kursiniai darbai (443 darbai)

Rūšiuoti pagal
  • Kainos strategijos valdymo ypatumai

    Įvadas. Kainos samprata ir rūšys. Veiksniai, darantys įtaką kainodaros sprendimams. Vidiniai kainodaros proceso veiksniai. Išoriniai kainodaros proceso veiksniai. Kainodaros tikslai. Pagrindiniai kainodaros metodai. Kainų politikos reikšmė, rengiant kainodaros strategiją. Kainodaros strategijos taikymo ypatumai. Naujų produktų kainodaros strategija. "Grietinėlės nugriebimo" kainodara. Skverbimosi į rinką kainodara. Prekių asortimento kainodaros strategijos. Prekių grupės kainodara. Produkto priedų kainodara. Būtinųjų produktų priedų kainodara. Šalutinių produktų kainodara. Komplekto kainodara. Kainos koregavimo strategijos. Nuolaidų ir būtinųjų nuolaidų kainodara. Segmentinė kainodara. Psichologinė kainodara. Rėmimo kainodara. Vertės kainodara. Geografinė kainodara. Tarptautinė kainodara. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(23 puslapiai)
    2006-11-07
  • Kainų politika įmonėje: "Maxima"

    Kainų politikos esmė ir reikšmė. Kainų politikos tikslų nustatymas. Kainų politiką įtakojantys veiksniai. Kainos nustatymo metodai. Kainų strategijos. Kainų politikoje daromos klaidos. Trys su kaina susiję mitai. Kainoraščio kainos nustatymas arba pakeitimas. Nuolaidos ir kiti pardavimų skatinimo būdai. Kaip vartotojai suvokia ir įsimena kainas. Kainų politika UAB "VP MARKET" prekybos centre "Maxima". Maxima prekybos centruose teikiamos paslaugos. MAXIMA kortelė. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(33 puslapiai)
    2006-05-16
  • Kainų politika: AB "Utenos trikotažas"

    Darbo tikslas. Darbo uždaviniai. Kainų politika ir tikslai. Kainų politikos esmė ir tikslai. Kainų politikos rūšys. Kainų nustatymo metodai. Įvairių kainų politikos metodų taikymo prielaidos. Nenuostolingumo metodas. Kainos nustatymas orientuojantis į paklausą. Kainų nustatymas orientuojantis į konkurencijos lygį. Konkurencinė situacija rinkoje. AB "Utenos trikotažas" ir jos konkurentų prekių kainų analizė. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2006-03-01
  • Kauno teritorinės statistikos valdybos rinkodaros planas

    Įvadas. Verslo aplinka. Marketingo aplinka. Rinkos tyrimas, jos parametrai bei perspektyvų analizė. Tikslinės rinkos segmentavimas bei galimos rinkodaros strategijos. Rinkodaros komplekso elementai, jų naudojimo strategijos. Rinkodaros plano dalys. Pardavimų prognozavimas. Rinkos tyrimai ir informacija. Rinkodaros veiklos planas. Trumpa įmonės charakteristika. Įmonės misija. Įmonės tikslai. Įmonės uždaviniai. Verslo aplinkos analizė. Perspektyvų tyrimas. SWOT analizė. Įmonės tikslinė rinka. Tyrimo procesas. Marketingo strategija pagal marketingo komplekso elementus. Išvados. Rekomendacijos. Priedai: Anketa, grafikai. Išnašos.
    Rinkodara, kursinis darbas(47 puslapiai)
    2008-05-08
  • Kavinės aplinkos tyrimas: "Prie Pilies"

    Įvadas. Teorinė dalis. Esama padėtis. Įmonės valdymo struktūra. Pasirinkto produkto aprašymas. Išorinės aplinkos poveikis kavinei, SWOT analizė. Tiriamoji dalis. Informacijos analizė. Išvados. Priedas (1).
    Rinkodara, kursinis darbas(15 puslapių)
    2007-06-16
  • Kavos vartotojų elgsenos tyrimas

    Įvadas. Vartotojų elgsenos esmė. Vartotojų elgsenos samprata. Vartotojo, kaip svarbiausio elgsenos objekto samprata. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai ir pirkimo sprendimo procesas. Vartotojų elgseną įtakojantys veiksniai. Pirkimo sprendimo procesas. Vartotojų elgsenos tyrimų organizavimas bei metodika. Vartotojų elgsenos tyrimų etapai. Marketingo tyrimo metodai. Segmentavimo taikymas vartotojų elgsenos tyrimuose. Teorinės dalies išvados. Kavos vartotojų elgsenos tyrimas Šiaulių mieste. Kavos vartotojų elgsenos tyrimo metodai ir procesas. Šiaulių miesto kavos vartotojų elgsenos tyrimo duomenų analizė. Šiaulių miesto pagrindinių kavos vartotojų segmentų nustatymas. Skirtingas kavas geriančių vartotojų lyginamųjų svorių analizė. Praktinės dalies išvados ir rekomendacijos. Priedas (anketa).
    Rinkodara, kursinis darbas(47 puslapiai)
    2006-12-20
  • Kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modeliavimas

    Įvadas. Aprašomoji dalis. Kavos rinkos apžvalga ir pagrindinės vartojimo tendencijos Lietuvoje. Kavos vartotojų sprendimų priėmimo tipai ir ypatumai. Aiškinamoji dalis. Tyrimo metodika. Apklausos rezultatų aptarimas. Prognostinė dalis. Išplėstinis kavos vartotojų sprendimų priėmimo proceso modelis. Išvados ir rekomendacijos.
    Rinkodara, kursinis darbas(15 puslapių)
    2007-10-19
  • Klientų analizė: UAB "Timber Frame Technology"

    Įvadas. Įmonės pristatymas. Būdai ir priemonės klientams pritraukti. Įmonės vidinės aplinkos analizė. Įmonės išorinės aplinkos analizė. Pasiūlymai. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(15 puslapių)
    2006-12-13
  • Klientų lojalumo ugdymo priemonės ir būdai

    Įvadas. Klientų lojalumas. Klientų lojalumo tipai. Klientų lojalumo matavimo būdai. Rekomendacijų metodas. Lojalumo auditas. "CustomerScore" tyrimo metodas. Klientų pasitenkinimo laipsnio matavimas. Klientų pasitenkinimo reitingų matavimo įvertinimas. Kliento pasitenkinimo tyrimo sistema. Kliento ilgalaikė potenciali vertė verslui. Klientų lojalumo ugdymo priemonės. Garantijų sistema. Klientų lojalumo vystymas interneto pagalba. Lengvatų bei privilegijų suteikimas klientui. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(17 puslapių)
    2009-04-02
  • Kokybiniai tyrimai kultūros įstaigų rinkodaros tyrimuose

    Įvadas. Rinkodaros ypatumai kultūros įstaigų veikloje. Kultūros įstaigos kaip vadybos objektas. Rinkodaros tyrimų reikšmė. Tyrimų sritys ir jų pritaikymo galimybės. Rinkodaros tyrimų reikšmė vadybai. Rinkodaros tyrimų taikymo problemos. Kokybiniai rinkodaros tyrimai ir jų reikšmė. Rinkodaros informacijos šaltinių rūšys ir jos rinkimas. Kiekybinių ir kokybinių rinkodaros tyrimų lyginamoji analizė. Kokybinio tyrimo metodų naudojimo kryptys. Kokybinių tyrimų klasifikacija. Kokybinių tyrimų metodai. Fokus grupės. Fokus grupės metodo taikymas. Fokus grupių tipai. Fokus grupių diskusijos planavimas. Fokus grupės modifikacijos. Pagrindiniai fokus grupių sėkmės faktoriai. Fokus grupių trūkumai ir privalumai. Giluminis interviu. Giluminio interviu vykdymo technika. Giluminio interviu vykdytojas. Giluminio interviu privalumai ir trūkumai. Fokus grupių ir giluminių interviu palyginimas. Projekcinės technikos. Projekcinės technikos būdai. Asociacijų technika. Užbaigimo technikos. Konstravimo technikos. Išraiškingumo technikos. Kitos technikos. Projekcinių technikų privalumai ir trūkumai. Kokybinių tyrimų metodų palyginimas. Septyni kokybinių rinkodaros tyrimų planavimo etapai. Sėkmingo rinkodaros tyrimo reikalavimai. Kokybinis tyrimas Lietuvos kultūros įstaigoje. Išvados. Priedai (2).
    Rinkodara, kursinis darbas(31 puslapis)
    2008-01-17
  • Komunikacijos procesas marketinge: UAB "Technosrautas"

    Įvadas. Marketingo komunikacijos esmė. Pagrindinių sąvokų analizė. Marketingo komunikacija. Komunikacinis procesas marketinge. Visuomenės įtaka marketingui. Pagrindiniai komunikacijos įgyvendinimo būdai. Komunikacija organizacijoje. Organizacijos UAB "Technosrautas" samprata. Išvados ir pasiūlymai.
    Rinkodara, kursinis darbas(21 puslapis)
    2008-01-03
  • Komunikacijos svarba elektroninėje komercijoje

    Įvadas. Interneto dalyviai. Interneto techninis aprašymas. Interneto dalyviai. Telekomunikacijų operatorius. Prieigos prie interneto paslaugų teikėjas. Interneto paslaugų teikėjas. Vartotojas. Bendravimo metodai. Elektroninis paštas. Naršymas ir paieška. Naujienų grupės. Leidiniai ir žinynai. Pokalbių svetainės. Elektroninė prekyba. Dalyviai. Elektroniniai sandoriai. Konfidencialumui iškylančios rizikos. Masinės komunikacijos priemonės. Elektroninės spaudos vystymasis. Naujienų pateikimo pokyčiai. MKP internete – "už" ir "prieš". Televizija bei radijas internete. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(16 puslapių)
    2006-02-06
  • Konkurencinio marketingo sprendimai: AB "Šilutės baldai"

    Įvadas. Trumpa AB "Šilutės baldai" charakteristika. Įmonės konkurencinio pranašumo nustatymas. AB "Šilutės baldai" rinkos. AB "Šilutės baldai" marketingo veiklos analizė. Prekių paskirstymas. Prekių rėmimas. Makroaplinkos analizė. AB "Šilutės baldai" konkurencinio pranašumo įgijimo. Galimybės. Rinkos patrauklumas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Prekių konkurencingumas. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų nustatymas. Alternatyvios strategijos ir konkurentų reakcija. Kokybės strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(28 puslapiai)
    2009-12-30
  • Konkurencinio marketingo sprendimai: logistikos įmonė UAB "Bleiras"

    Įvadas. Įmonės ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos apibūdinimas. Rinkos patrauklumas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumo nustatymas. Prioritetinių konkurentų nustatymas. Įmonės kompleksinio pasiūlymo rinkai struktūros aprašas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai konkurencingumo įvertinimas. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2008-02-14
  • Konkurencinio marketingo sprendimai: UAB "Bitė"

    Įvadas. Įmonės (arba prekės ženklo, prekės/paslaugos) ir jos konkurencinio pranašumo apibūdinimas. Rinkos analizė. Tikslinio segmento ir jo poreikių apibūdinimas. Konkurentų analizė. Rinkos patrauklumo analizė. Svarbiausių konkurentų ir jų pozicijos nustatymas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo nustatymas. Įmonės kompleksinio pasiūlymo rinkai struktūros aprašas. Kompleksinio pasiūlymo rinkai įvertinimas. Kompleksinio pasiūlymo konkurencingumo didinimo sprendimai. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima konkurento reakcija. Strategijos įtaka įmonės pelnui. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(24 puslapiai)
    2008-12-16
  • Konkurencinio marketingo sprendimai: UAB "TELE2"

    Įvadas. Apie UAB "TELE2". TELE2 konkurencinis pranašumas. Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės. Rinkos patrauklumo vertinimas pagal M. Porterio konkurencijos jėgas. Konkurentų stiprybės ir silpnybės. Omnitel - patogaus ir patikimo ryšio bendrovė. Prekių konkurencingumas. Marketingo veiklos konkurencingumas. TELE2 galimybės įgyti pranašumą. Konkuravimo strategijos parengimas. Konkuravimo strategija. Marketingo strategija. Konkurentų atsakomųjų veiksmų numatymas. Alternatyvios strategijos. Galima Omnitel reakcija. Strategijos įtaka TELE2 pelnui. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(18 puslapių)
    2007-01-03
  • Konkurencinio pranašumo įgijimo galimybės, įvertinant restoranų rinkos patrauklumą: restoranas "Forto dvaras"

    Įvadas. Darbo tikslas – išnagrinėti "Forto dvaras" veiklą ir konkurencinio pranašumo įgijimo galimybes, įvertinant restorano rinką. Restoranų "Forto dvaro" veiklos analizė. Restoranų "Forto dvaro" rinkos analizė. "Forto dvaro" restoranų konkurentų analizė. "Forto dvaro" restoranų vartotojų analizė. Rekomendacijos "Forto dvaro" restoranų konkurenciniam pranašumui įgyti ir išlaikyti. Bendrosios konkurencinio pranašumo įgijimo strategijos. Konkuravimo strategijos. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(25 puslapiai)
    2009-01-06
  • Konkurencinių pranašumų kūrimas

    Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Konkurentų žvalgybos kūrimas. Konkurencijos strategijos. Konkurencinės pozicijos. Konkurentų veiksmai. Rinkos lyderių strategijos. Rinkos plėtra. Rinkos dalies padidinimas. Produktyvumo didinimas. Pozicijos apsaugojimas. Pretendenčių į lyderes strategijas. Strateginio tikslo ir konkurentų apibrėžimas. Puolimo strategijos pasirinkimas. Sekėjų strategijos. Nišų užpildytojų strategijos. Vartotojo - konkurento požiūrių subalansavimas. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2006-03-20
  • Konkurentų analizė

    Įvadas. Konkurentų analizė. Įmonės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Konkurentų atsakomųjų veiksmų įvertinimas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Konkurentų žvalgybos sistemos kūrimas. Konkurencijos analizė. Konkurentų tyrimas. Globalūs (bendrieji) konkurencijos santykiai. Lokalūs konkurencijos santykiai. Konkurentai rinkoje tiriami trimis etapais. Firmos konkurencingumo veiksniai. Praktinė dalis. Bendrovės konkurentų nustatymas. Konkurentų tikslų apibrėžimas. Konkurentų strategijų nustatymas. Konkurentų pranašumų ir trūkumų nustatymas. Pasirinkimas, kuriuos konkurentus pulti, o kurių vengti. Išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(35 puslapiai)
    2006-05-22
  • Konkurentų rinkos tyrimas

    Įvadas. Konkurentų veiklos analizė. AB "Sparta". Išvados. AB "Lelija". Išvados. UAB "Burda Moden salonas". Išvados. Anketos analizė. Bendros išvados.
    Rinkodara, kursinis darbas(20 puslapių)
    2008-01-08
Puslapyje rodyti po